Alexa Chung zaprezentowała logo swojej marki. Znamy też datę jej premiery!

Kiedy brytyjska it-girl ogłosiła, że zakłada własną markę odzieżową, wszyscy fani jej wyjątkowego stylu dosłownie piali z zachwytu. Po miesiącach czekania na większe konkrety dotyczące najnowszego projektu Alexy Chung, wreszcie wiemy, kiedy będziemy mogły kupić ubrania sygnowane jej nazwiskiem i jakie logo wyląduje na ich metkach.

Prawie rok czekaliśmy na to, aż wieść o tym, że Alexa Chung zakłada markę modową stanie się budzącym masowe podekscytowanie faktem. Brytyjska it-girl od początku cały projekt utrzymywała w tajemnicy podając jedynie do wiadomości, że obejmie w nim rolę dyrektor kreatywnej i nadzorować będzie pracę 6 projektantów. Wczoraj, na kilkanaście dni przed oficjalnym debiutem postanowiła jednak przybliżyć fanom znacznie więcej szczegółów dotyczących autorskiego brandu.

Przede wszystkim premierę miała jej nowa strona internetowa Alexachung.com oraz instagramowe konto @alexachungstagram, na którym zaprezentowała logo marki oraz krótki film promocyjny zatytułowany „Dressage” w reżyserii nominowanej do Grammy Lorin Askills. Musimy przyznać: klimatyczna produkcja oraz Alexa jeżdżąca konno naprawdę robią wrażenie!

Skąd akurat taka fabuła krótkiego filmu? Jak zdradziła Chung w oświadczeniu prasowym, to „nieco ironiczna celebracja poświęcenia, precyzji, umiejętności i determinacji potrzebnych do stworzenia czegoś przyjemnego dla oka, połączona z uczuciem, że możesz spędzić naprawdę dużo czasu nad wykreowaniem czegoś dla ciebie ważnego w nadziei, że ktoś może to autentycznie docenić”. I pomimo tego, że teaser nie zdradza praktycznie nic na temat samej kolekcji i ubrań, jakie zaprojektowała Alexa, o ostatecznych efektach jej wysiłków przekonamy się już niedługo, bo 30. maja.

ZobaczSchowaj komentarze

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Najnowsza kampania Intimissimi zdecydowanie zapiera dech w piersiach. Nie dość, że stworzył ją jeden z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie– Mario Testino, to jej bohaterkami zostały gwiazdy światowego formatu takie jak Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Dodatkowym atutem kampanii jest to, że modelki zamiast jedynie prezentować bieliznę, eksponować będą swoje niepowtarzalne kobiece osobowości, siłę i charakter.

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Marka Intimissimi wierzy w to, że styl kobiety odzwierciedla jej wyjątkową osobowość i unikalny sposób życia. Nowa kampania przedstawia niekonwencjonalne i świeże podejście do rzeczywistości, tym samym w ogóle nie prezentując bielizny na modelce. Gwiazdy zamiast tego pokażą nie tylko swoje twarze, ale zróżnicowane, osobiste osiągnięcia i wyjątkowe osobowości. Intimissimi udowadnia, że prawdziwe piękno wyłania się z kobiecej siły i charakteru.

Zachwyca nie tylko obsada, ale sam wykonawca sesji wizerunkowej. Mowa tutaj o Mario Testino– światowej sławy fotografie, reżyserze i dyrektorze kreatywnym, który miał niełatwe zadanie uwiecznienia czterech wspaniałych charakterów i wcielenia w życie niepowtarzalnej wizji marki. Jak twierdzi sam Testino, zachwycają nie tylko biorące udział w projekcie gwiazdy, ale samo wyzwanie, które rzuciło mu Intimissimi. Niecodziennie dostaje się bowiem propozycję stworzenia kampanii bielizny przy pomocy… całkowicie ubranych modelek.

Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.przyznał Testino.

Bohaterkami najnowszej kampanii są: wieloletnia muza marki – Irina Shayk, gwiazda tenisa Ana Ivanovic, autorka książek kulinarnych oraz przedsiębiorca – Elli Mills, a także aktorka Dakota Johnson. Tym razem każda z nich zamiast emanować seksapilem i pożądaniem, eksponuje swoją ambicję, siłę i osobowość. Historia o prawdziwych osobach i ich wartościach zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi– bycie kobietą #insideandout.

Ekskluzywność biustonoszy marki w nowatorski sposób przedstawia nowa kampania, która uchwyciła osobowości czterech inspirujących kobiet. Linie Intimissimi tworzone w hołdzie kobiecości bez względu na rozmiar czy kształt dowodzą temu, że każda kobieta może pozostać sobą, a dzięki umiejętnie dobranej bieliźnie czuć się w 100% pewnie ze swoim ciałem.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.