Adidas Originals wprowadza na rynek buty… ze skarpetką

Jesień zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto przyjrzeć się ofercie marek sportowych, a szczególnie obuwia, jakie oferują. Wraz z nadejściem niższych temperatur warto przemyśleć zmianę lekkich i przewiewnych sneakersów na te cieplejsze i bardziej dostosowane do kapryśnej polskiej pogody. Zobaczcie najnowszy model marki Adidas Originals, jaki od września trafi do sprzedaży. Ten model to 2 w 1 – buty i skarpetki.

Adidas Originals wprowadza na rynek buty… ze skarpetką

Marka Adidas przepowiada, że buty te to prawdziwa rewolucja w myśleniu zarówno o komforcie, jak i designie. Kolekcja Primekit łączy w sobie dynamiczny design oraz bezkompromisowe podejście do nowoczesnych technologii. Jest swego rodzaju połączeniem butów biegowych z butami treckingowymi. Technolodzy Adidasa zadbali o to, aby but miał wbudowaną do środka skarpetkę, która ma zadanie ocieplające, ale także wpisuje się w najnowsze trendy zapożyczające styl od amerykańskich koszykarzy.

adidas-originals-winter-wool-pack-04

Buty przełamują konwencje miejskiego stylu, zapożyczając kilka detali z lat 90. Są to perforowania oraz wstawki z gumy na pięcie inspirowane oponami samochodowymi. Są także idealnie dopasowanie do kostki. Mają wygodną, giętką cholewkę oraz tekstylną wyściółkę, a uszyte są z gumy z wytłoczeniami lub wysokiej jakości skóry. Monochromatyczna paleta kolorów przypadnie go gustu wszystkim fanom snekersów. Już kilka gwiazd męskiego streetstyle’u testowało nowe Adidasy podczas targów Pitti Uomo, także to tylko kwestia czasu, aż opanują ulice większych miast. Ich cena ma wahać się w okolicach 550 zł.
Premiera obuwia zapowiedziana jest na 9 września i pewnie wtedy nowe modele pojawią się na półkach sklepów Adidas. Przepowiadamy im wielką popularność!
ZobaczSchowaj komentarze

Marcel Sabat: aktorstwo i moda są sobie bardzo bliskie

Dwa lata temu ukończył Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Zawsze jednak marzył o otwarciu własnej marki odzieżowej i zrealizował ten pomysł już półtora roku temu. Marcel Sabat udowadnia, że moda i aktorstwo mają ze sobą wiele wspólnego i te dwie pasje z powodzeniem można łączyć.

Moda interesowała go od zawsze, a pasją tą zaraził go jego ojciec, który zabierał go na zakupy. Panowie doradzali sobie nawzajem, ponieważ zawsze cenili swoje opinie i obaj chcieli dobrze wyglądać. Marcel Sabat już jako dyplomowany aktor postanowił założyć swoją autorską markę. Są to ubrania sportowe z domieszką nonszalancji. Charakteryzują się prostotą, wygodą, utrzymane są w duchu nowoczesnego, miejskiego stylu. Kolorystyka jest bardzo ograniczona – opiera się na czerni i bieli. Wszystkie propozycje można nabyć w sklepie internetowym http://marcelsabat.shoplo.com/. „Moja marka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy cenią luz, niezależnie od wieku”, mówi Sabat.

zdjęcie – Dawid Błaszczyk

Jako dyplomowany aktor, Marcel jest także modelem, który prezentuje swoje własne projekty. Razem ze znajomymi tworzy filmiki promocyjne własnej marki – jego rola polega na wykorzystywaniu umiejętności aktorskich oraz nadzorowaniu reżyserii. „W przyszłości marzy mi się wyreżyserowanie filmu pełnometrażowego na podstawie własnego scenariusza. Być może będzie to film opowiadający o świecie mody? Czas pokaże” – zdradził nam aktor.

Jego zdaniem wiele cech osobowościowych aktora i projektanta mody pokrywa się nawzajem. „Kreatywność, wyobraźnia oraz wrażliwość to cechy, które powinny znaleźć w CV każdego artystycznego zawodu” – twierdzi Marcel. Pracując nad kolejnymi modelami spodni, bluz i koszul oraz na scenie docenia kontakt z ludźmi oraz pracę zespołową. „Największą przyjemność sprawia mi tworzenie czegoś, co początkowo wydaje się poza moimi możliwościami oraz zasięgiem. Chciałbym mieć możliwość zmierzenia się z rolą, która totalnie jest odległa ode mnie” – deklaruje.

zdjęcie – Marcel Sabat

Jako absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej nie ma nic przeciwko pracy na planie z osobami, które nie ukończyły  żadnej wyższej uczelni, a są po prostu naturszczykami. Rozumie ich doskonale, ponieważ tworzy markę bez wykształcenia projektowego. „Oczywiście podchodzę pokornie do tworzenia mody, i wiem, że przede mną jest jeszcze dużo nauki. Jedno jest jednak pewne – sprawia mi to ogromną frajdę i spotykam się z pochlebnymi opiniami na jej temat.  Jeżeli jesteś dobry w tym co robisz, to dlaczego nie możesz się tym zajmować? To ma sens” – podkreśla.

Zapytany o inspiracje, bez wahania odpowiada, że czerpie je od mądrych ludzi z ciekawymi rolami na koncie. Zawodowo podziwia aktorów, takich jak: Heath Ledger, Gary Oldman, Christian Bale oraz Zbigniew Cybulski. W modzie jego absolutnym mistrzem jest Yves Saint Laurent. Nie ma na swoim koncie jeszcze żadnej roli związanej z modą, ale dumny jest ze swojej pracy w filmie „Kamienie na Szaniec”, gdzie miał okazję wcielić się w Tadeusza Zawadzkiego „Zośkę”. „Była to naprawdę żmudna i ciężka praca, okupiona często nieprzespanymi nocami. Jestem pewien, że naprawdę było warto oddać tym chłopakom hołd. Gdyby nie oni, żylibyśmy dziś w zupełnie innych realiach” – tak wspomina ten projekt. Obecnie można zobaczyć go na deskach Teatru Kamienica w spektaklu „My, dzieci z dworca Zoo”.

zdjęcie -Dawid Błaszczyk

Marzeniem Marcela jest poznać Romana Polańskiego, ponieważ uważa, że jego filmy szczególnie poszerzyły jego perspektywę patrzenia na świat i kino. Planuje także nakręcenie własnego filmu pełnometrażowego. Moda nie pozostaje bez znaczenia – chce, aby jego odzież nosiło jak najwięcej ludzi, nie tylko w Polsce, a my oczywiście trzymamy kciuki, aby udało mu się zrealizować wszystkie marzenia i plany.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.