Adidas Originals wprowadza na rynek buty… ze skarpetką

Jesień zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto przyjrzeć się ofercie marek sportowych, a szczególnie obuwia, jakie oferują. Wraz z nadejściem niższych temperatur warto przemyśleć zmianę lekkich i przewiewnych sneakersów na te cieplejsze i bardziej dostosowane do kapryśnej polskiej pogody. Zobaczcie najnowszy model marki Adidas Originals, jaki od września trafi do sprzedaży. Ten model to 2 w 1 – buty i skarpetki.

Adidas Originals wprowadza na rynek buty… ze skarpetką

Marka Adidas przepowiada, że buty te to prawdziwa rewolucja w myśleniu zarówno o komforcie, jak i designie. Kolekcja Primekit łączy w sobie dynamiczny design oraz bezkompromisowe podejście do nowoczesnych technologii. Jest swego rodzaju połączeniem butów biegowych z butami treckingowymi. Technolodzy Adidasa zadbali o to, aby but miał wbudowaną do środka skarpetkę, która ma zadanie ocieplające, ale także wpisuje się w najnowsze trendy zapożyczające styl od amerykańskich koszykarzy.

adidas-originals-winter-wool-pack-04

Buty przełamują konwencje miejskiego stylu, zapożyczając kilka detali z lat 90. Są to perforowania oraz wstawki z gumy na pięcie inspirowane oponami samochodowymi. Są także idealnie dopasowanie do kostki. Mają wygodną, giętką cholewkę oraz tekstylną wyściółkę, a uszyte są z gumy z wytłoczeniami lub wysokiej jakości skóry. Monochromatyczna paleta kolorów przypadnie go gustu wszystkim fanom snekersów. Już kilka gwiazd męskiego streetstyle’u testowało nowe Adidasy podczas targów Pitti Uomo, także to tylko kwestia czasu, aż opanują ulice większych miast. Ich cena ma wahać się w okolicach 550 zł.
Premiera obuwia zapowiedziana jest na 9 września i pewnie wtedy nowe modele pojawią się na półkach sklepów Adidas. Przepowiadamy im wielką popularność!
ZobaczSchowaj komentarze

Boohoo przymierza się do kupienia Nasty Gal

Mająca problemy finansowe i organizacyjne marka Nasty Gal, założona w 2006 roku przez Sophię Amoruso, już szuka odpowiedniego kupca. Szybkie przejęcie jej przez inwestora lub innego większego przedsiębiorcę, z pewnością uchroniłoby amerykański sklep internetowy przez dalszymi stratami. Portal Business of Fashion właśnie donosi, że już jest kilku chętnych do przejęcia biznesu. Jednym z najbardziej aktywnych jest brytyjska marka Boohoo, która ma spore szanse na stanie się największym międzynarodowym butikiem online.

Boohoo istnieje na rynku tak samo długo jak Nasty Gal, ale ewidentnie reguły sprzedaży online zdążyła opanować znacznie szybciej, aby skutecznie prowadzić butik na Wyspach Brytyskich. Teraz ma ambicje, aby wystartować w przetargu dotyczącym amerykańskiej marki i, jak donosi portal Business of Fashion, ma spore szanse na to, aby go wygrać. Nasty Gal z wierzytelnościami na kwotę 20 milionów dolarów potrzebuje natychmiastowej pomocy.

Jeśli nie znacie jeszcze Boohoo, to podamy wam kilka informacji o niej w pigułce. To marka pochodząca z Manchesteru, której prezes Allan Pollit, sprzedaje ubrania mocno osadzone w światowych trendach, zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Konkuruje bezpośrednio z Asos, Missguided oraz właśnie Nasty Gal. Marka radzi sobie bardzo dobrze nie tylko na Wyspach,ale także w Stanach, choćby dzięki sklepom typu pop-up otwieranym w Nowym Jorku.

Co więcej, Boohoo ma zaplanowany sposób w jaki chce przejąc Nasty Gal. Otóż marka, podobno w dniu 21 listopada, złożyła ofertę, zwaną „stalking horse”, która zapewnia pierwsze miejsce w kolejce firm szykujących się do zakupu, ale jednocześnie wymusza to na niej pewne działania. Otóż jednym z jej punktów jest zobowiązanie jest  wykonania dokładnego audytu, nazywanego „due diligence”, który bada wartość rynkową przedsiębiorstwa. Minusem jest to, że takie badanie zawsze może ujawnić nieznane fakty o firmie, a skorzystać z niego mogą inni nabywcy. Zawsze może znaleźć się ktoś, kto przebije pierwszą ofertę, bazując na treści owego jawnego raportu.

Boohoo jednak stawia na pierwszeństwo oraz możliwość szerszej ekspansji. Na razie jednak obie firmy milczą, zapewne analizując po cichu wszelkie za i przeciw takiego rozwiązania. My tez czekamy na efekty tych biznesowych posunięć.

 

Przeczytaj także:

Czy to koniec imperium mody Nasty Gal?

„Nasty Galaxy” – druga książka Sophie Amoruso

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.