Adidas heretocreate – relacja z treningu z Olgą Chmielewska

W ramach akcji #heretocreate, marka Adidas postanowiła zachęcić wszystkie dziewczyny i kobiety do podjęcia wyzwania i spróbowania różnych form aktywności. Akcja ta ma pokazywać, że nudne treningi już dawno odeszły w zapomnienie, a kreatywność i sport mogą stanowić zgraną parę. Nasza redakcja lubi testować wszelkie nowości, dlatego w piątek 15 października, wzięliśmy udział w treningu z elementami sztuki walki poprowadzonym przez Olgę Chmielewską. Oto nasza relacja.

W dniu 14 października Adidas zaprosił nas na trening do Fortu Sokolnickiego. Mimo wieczornej pory i faktu, że trening zorganizowany był w piątek, pojawiła się na nim grupa około 20 wojowniczych dziewczyn, chcących rozpocząć weekend porządnym energetycznym kopem. Każda z nas na zachętę otrzymała w prezencie kolorowy t-shirt Adidasa. Niewielkie opóźnienie dało nam szansę na poznanie się oraz zrobienie pierwszych zdjęć efektowanie oświetlonej sali treningowej. Spotkanie poprowadziła Olga Chmielewska – Mistrzyni Polski w karate indywidualnym kobiet, specjalistka w karate Shotokan. Ta energiczna i pełna charyzmy sportsmenka posiada w tej dyscyplinie stopień II DAN.

Olga postanowiła nauczyć nas jak w prosty i łatwy sposób połączyć fitness ze sztukami walki. Trenerka wprowadziła wszystkie uczestniczki w tajniki tego sportu już podczas rozgrzewki. Pokazała jak powinny pracować nasze barki, ręce, nogi oraz stopy. Nauczyła nas wykopów oraz uderzeń, nieustannie motywując oraz wspierając każdą z nas. Potem przyszła pora na trening w parach. Zadania polegały na imitowaniu walki oraz intensywnej pracy całego ciała. Trening właściwy składał się z wykopów, biegu oraz ciosów. Nie miałyśmy ani chwili odpoczynku. Na koniec wykonałyśmy serię 4 ćwiczeń zapętlonych w kilka minut.

Po treningu właściwym nastąpił czas wyciszenia przeznaczony na rozciąganie. Jako bonus mogłyśmy zobaczyć pokaz dynamicznego karate w wykonaniu dwóch profesjonalistów. Niespodzianką była możliwość zmierzenia prawdziwego stroju do karate, omotanego przez Olgę czarnym pasem oraz… złamanie dowolną techniką kultowej deski. Żadna z dziewczyn nie odmówiła sobie tej przyjemności. Na koniec Olga zachęciła nas do wspólnego selfie oraz zabawnych zdjęć w grupach. Instagramowy profil oraz ekran ustawiony tuż obok sali treningowej szybko wypełni się ujęciami oznaczonymi hustagiem #heretocreate #adidas oraz #training.

Sztuki walki to zdecydowanie sport przeznaczony nie tylko dla mężczyzn. Każdej z was polecamy rozpoczęcie weekendu tak świetnym treningiem, który daje energetycznego kopa na kilka dni!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 22-28.05.2017

Blichtr festiwalu w Cannes, coraz więcej jesienno-zimowych kampanii, bajkowe kolekcje Resort prezentowane przez kolejne marki i sporo wieści ze sportowo-modowego podwórka. Oto zbiór najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia, które mogły wam umknąć w natłoku innych informacji i bombardujących ze wszystkich stron zdjęć z francuskiej Riwiery.

Novak Djokovic został ambasadorem Lacoste

Tydzień rozpoczął się od wieści z branży mody i sportu. Novak Djokovic, który za chwilę weźmie udział w wielkoszlemowym French Open, po pięciu latach kontraktu z japońską marką Uniqlo, postanowił „zmienić barwy”. Jego wybór padł na chyba najbardziej kojarzoną z tenisem markę, czyli francuskie Lacoste. Kontrakt będzie ważny podobnie jak w poprzednim przypadku przez pięć lat, jednak to nie koniec zmian dla tenisisty, który w tym tygodniu obchodził 30. urodziny. Po odejściu Borisa Beckera, jego nowym trenerem został nie kto inny, jak legenda tenisa Andre Agassi. Czekamy na pierwszy mecz Novaka w nowym stroju i z nowym coachem na trybunach!

Lupita Nyong’o i Rihanna zagrają razem w filmie, a wszystkiemu „winny” jest… mem

Kiedy fotografowie uwieczniali na zdjęciach Rihannę i Lupitę siedzące obok siebie na pokazie Miu Miu, nie sądzili pewnie, że jedno z ich zdjęć szybko podbije Twittera, a opatrzone trafnym komentarzem stanie się inspiracją do powstania pełnometrażowego filmu. A jednak. Wszystko zaczęło się, kiedy zdjęcie wokalistki i aktorki skomentowała użytkowniczka @elizabitchtaylor, która napisała: „Rihanna wygląda, jak oszustka wkręcająca bogatego białego faceta, a Lupita jak jej obeznana w komputerach mądra przyjaciółka”. Komentarz szybko stał się viralem, a Netflix właśnie postanowił przekuć go w fabułę filmu, którego reżyserii podjęła Ava DuVernay, twórczyni oscarowej „Selmy”.

Nowa kolekcja Valentino Resort to oda do różnorodności Nowego Jorku

Pierpaolo Piccioli radzi sobie świetnie solo w Valentino. Najnowsza kolekcja Resort 2018 pokazana w Nowym Jorku i będąca jednocześnie pochwałą różnorodności i eklektyzmu charakterystycznych dla tej metropolii znacznie różni się od poprzednich propozycji Włocha. Oczywiście znalazły się w niej sukienki maxi, z których słynie Piccioli, jednak było w niej znacznie więcej elementów sportowych czy zaliczanych do nurtu athleisure: dresowych kompletów, sportowych miękkich butów czy… japonek. Jesteśmy zachwycone, podobnie jak chyba cała światowa branża mody.

Bella Hadid została twarzą (a raczej nogami) Giuseppe Zanotti

Kilka dni temu pisaliśmy o jej najnowszej kampanii dla Nike Cortez, dziś donosimy o kolejnym prestiżowym zleceniu w postaci jesienno-zimowej sesji wizerunkowej dla Giuseppe Zannotti. Bella Hadid idzie jak burza! Kampania Zanotti sfotografowana przez Mario Sorrenti to TRZECI kontrakt modelki tylko w tym tygodniu, po wspomnianym Nike i kampanii perfum Bulgari.

Jason Wu kolekcję Resort zaprezentuje podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2018

Wu to kolejny projektant, który postanowił wyłamać się z oficjalnych zasad dotyczących kalendarza tygodni mody i sezonowych prezentacji. Jak dowiedział się portal WWD, kolekcję Resort 2018 pokaże on wraz z odsłoną na wiosnę 2018 podczas wrześniowego pokazu zatytułowanego „Spring One”. Kierunek ten kontynuować będzie także w przypadku linii jesiennych łącząc kolekcje pre-fall ze standardowymi prezentacjami na jesień-zimę.

Sesja tygodnia: Natasha Poly w rosyjskim „Vogue’u” (fot. Txema Yeste)

Stylizacja tygodnia: Anja Rubik w sukience YSL na gali amFar

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.