Adidas heretocreate – relacja z treningu z Olgą Chmielewska

W ramach akcji #heretocreate, marka Adidas postanowiła zachęcić wszystkie dziewczyny i kobiety do podjęcia wyzwania i spróbowania różnych form aktywności. Akcja ta ma pokazywać, że nudne treningi już dawno odeszły w zapomnienie, a kreatywność i sport mogą stanowić zgraną parę. Nasza redakcja lubi testować wszelkie nowości, dlatego w piątek 15 października, wzięliśmy udział w treningu z elementami sztuki walki poprowadzonym przez Olgę Chmielewską. Oto nasza relacja.

W dniu 14 października Adidas zaprosił nas na trening do Fortu Sokolnickiego. Mimo wieczornej pory i faktu, że trening zorganizowany był w piątek, pojawiła się na nim grupa około 20 wojowniczych dziewczyn, chcących rozpocząć weekend porządnym energetycznym kopem. Każda z nas na zachętę otrzymała w prezencie kolorowy t-shirt Adidasa. Niewielkie opóźnienie dało nam szansę na poznanie się oraz zrobienie pierwszych zdjęć efektowanie oświetlonej sali treningowej. Spotkanie poprowadziła Olga Chmielewska – Mistrzyni Polski w karate indywidualnym kobiet, specjalistka w karate Shotokan. Ta energiczna i pełna charyzmy sportsmenka posiada w tej dyscyplinie stopień II DAN.

Olga postanowiła nauczyć nas jak w prosty i łatwy sposób połączyć fitness ze sztukami walki. Trenerka wprowadziła wszystkie uczestniczki w tajniki tego sportu już podczas rozgrzewki. Pokazała jak powinny pracować nasze barki, ręce, nogi oraz stopy. Nauczyła nas wykopów oraz uderzeń, nieustannie motywując oraz wspierając każdą z nas. Potem przyszła pora na trening w parach. Zadania polegały na imitowaniu walki oraz intensywnej pracy całego ciała. Trening właściwy składał się z wykopów, biegu oraz ciosów. Nie miałyśmy ani chwili odpoczynku. Na koniec wykonałyśmy serię 4 ćwiczeń zapętlonych w kilka minut.

Po treningu właściwym nastąpił czas wyciszenia przeznaczony na rozciąganie. Jako bonus mogłyśmy zobaczyć pokaz dynamicznego karate w wykonaniu dwóch profesjonalistów. Niespodzianką była możliwość zmierzenia prawdziwego stroju do karate, omotanego przez Olgę czarnym pasem oraz… złamanie dowolną techniką kultowej deski. Żadna z dziewczyn nie odmówiła sobie tej przyjemności. Na koniec Olga zachęciła nas do wspólnego selfie oraz zabawnych zdjęć w grupach. Instagramowy profil oraz ekran ustawiony tuż obok sali treningowej szybko wypełni się ujęciami oznaczonymi hustagiem #heretocreate #adidas oraz #training.

Sztuki walki to zdecydowanie sport przeznaczony nie tylko dla mężczyzn. Każdej z was polecamy rozpoczęcie weekendu tak świetnym treningiem, który daje energetycznego kopa na kilka dni!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Ewelina Gralak jest jedną z najzdolniejszych młodych, polskich stylistek. Osiąga sukcesy w Polsce i za granicą, a na swoim koncie ma już między innymi współpracę z Givenchy. Oryginalność według niej to przede wszystkim podejmowanie ryzyka oraz bycie o krok przed innymi, szczególnie jeśli chodzi o pracę. Kolejna osoba, którą adidas zaprosił do współpracy to Oskar Podolski, artysta i projektant ubrań, założyciel marki OESU. Jego projekty to niezmiennie próba pokazania samego siebie. Odpowiadając na pytanie adidasa bez wahania mówi, że nigdy nie zwracał na to uwagi, ponieważ zawsze uważał, że oryginalność to on sam.


Ostatnią osobą, która pojawiła się w kampanii jest znana wokalistka Klaudia Szafrańska, gwiazda zespołu XXANAXX, z którym występuje od 2012 roku. Klaudia postrzega oryginalność jako kreowanie siebie i przede wszystkim bycie autentycznym. Piosenkarka nie idzie ślepo za trendami, nie boi się ryzykować i chyba nikt nie ma wątpliwości, że to się opłaciło, ponieważ zespół XXANAXX cały osiąga kolejne sukcesy.


Angażują do kampanii takie, a nie inne nazwiska, do tematu oryginalności podchodzi także sam adidas prezentując nową odsłonę modelu NMD łączącego w sobie technologię BOOST i Primeknit. Model NMD pojawił się w sprzedaży 6. kwietnia i już możecie zamówić gona stronie adidasa. W sam raz na wiosenne treningi i nie tylko!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.