Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

Ciężko uciec przed emoji. Nawet osoby nie korzystające z tych małych graficznych znaków muszą przyznać, że jest to fenomen dzisiejszych czasów. Trudno więc, by i moda nie czerpała z nich garściami. Teraz swoją kapsułową kolekcję inspirowaną tym fenomenem zaprezentowało Acne Studios.

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

Nowa kapsułowa kolekcja Acne bezpośrednio wypływa z fascynacji emoji. T-shirty, bluzy czy buty zostały zadrukowane emotikonami. Nie jesteśmy do końca przekonani do tej koncepcji – oszczędność i minimalizm marki chyba niezbyt dobrze korespondują tutaj z młodzieżowym i słodkim wydźwiękiem emoji. Efekt? Kolekcja wygląda jak wczesne projekty Local Heroes, lecz o wiele mniej wiarygodnie. Jesteśmy jednak przekonani, że projekty spotkają się z dużym zainteresowaniem – w końcu moda na emoji zdaje się nie mieć końca.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.