Nowa kapsułowa kolekcja Acne bezpośrednio wypływa z fascynacji emoji. T-shirty, bluzy czy buty zostały zadrukowane emotikonami. Nie jesteśmy do końca przekonani do tej koncepcji – oszczędność i minimalizm marki chyba niezbyt dobrze korespondują tutaj z młodzieżowym i słodkim wydźwiękiem emoji. Efekt? Kolekcja wygląda jak wczesne projekty Local Heroes, lecz o wiele mniej wiarygodnie. Jesteśmy jednak przekonani, że projekty spotkają się z dużym zainteresowaniem – w końcu moda na emoji zdaje się nie mieć końca.
Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?
Ciężko uciec przed emoji. Nawet osoby nie korzystające z tych małych graficznych znaków muszą przyznać, że jest to fenomen dzisiejszych czasów. Trudno więc, by i moda nie czerpała z nich garściami. Teraz swoją kapsułową kolekcję inspirowaną tym fenomenem zaprezentowało Acne Studios.

Acne Studios sprzedaje… sneakersy na kółkach
Pora nie odpiąć, a zapiąć wrotki i to nie byle jakie, bo będące nową wersją sneakersów Acne Studios! Szwedzka marka nie przestaje zaskakiwać i właśnie zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję modelu Jimmy & Joriko, który po raz pierwszy w sprzedaży pojawił się w sierpniu. Wrotki występują zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej, więc od dziś możecie śmigać po ulicach ze swoją drugą połówką w naprawdę dobrym stylu!

Model sneakersów Jimmy & Joriko, który marka Acne Studios postanowiła właśnie wyposażyć w kółka, to część kapsułowej kolekcji Diner, jaka weszła do sprzedaży w miniony czwartek. Jak sugerować może sama nazwa, linia nawiązuje do klimatu i estetyki charakterystycznych amerykańskich restauracji, które na dobre wpisały się już w tamtejszą (pop)kulturę.
Sneakersy na kółkach to limitowana edycja, która zawiera dwie wersje kolorystyczne i dwa kolory kółek – żółte i transparentne niebieskie. Cena? 800 dolarów. To nie są tanie rzeczy, ale za to jakie szybkie!