Aaron Taylor-Johnson twarzą nowego zapachu Givenchy

Dom mody Givenchy stworzył nową wersję kultowych męskich perfum „Gentleman”. Twarzą kampanii promującej zmienioną formułę zapachu stworzonego w 1975 roku  przez założyciela marki, został angielski aktor i bożyszcze kobiet na całym świecie – Aaron Taylor-Johnson.

Jak twierdzi dom mody Givenchy, zapach zostały zmieniony w celu dotarcia do młodszych klientów marki. Dodatkowo, dyrektor generalny perfum Givenchy–Romain Spitzer, wyjaśnia, że całe działanie zostało podjęte po to, aby oddać hołd samemu projektantowi, a także wyobrazić sobie jaki powinien być „Gentleman” gdyby stworzono go dopiero dziś.

Oryginalna wersja zapachowa powstała, aby ,,dodać trochę pikanterii do grzeczności”. Perfumy te miały nutę ostrości, były mocne i wyraźnie trwałe. Nowy „Gentleman” ma nie tylko ożywić dawny zapach i sprawić, że cała kompozycja będzie trochę bardziej współczesna, ale, jak ujął to sam Spitzer, ma być idealnym połączeniem siły i słodkości.

Nowym ambasadorem zapachu został jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Aaron Taylor-Johnson. Czarno-biały spot reklamowy nakręcono na wiejskim folwarku. Aktor zaczyna swoją grę trzymając w ręku symboliczny kwiat domu mody Givenchy– łyszczec. Nastawia muzykę, wręcza kwiat kobiecie, oferuje kurtkę innemu mężczyźnie… Jednym słowem, zachowuje się jak prawdziwy gentleman.

Film ma przedstawiać wyobrażenie domu mody na temat wolności, spontaniczności i hojności. Całą kampanię wyreżyserowała żona gwiazdy najnowszej kampanii– Sam Taylor-Johnson, a Spitzer przyznał, że sukces całego spotu zawdzięcza wspaniałej współpracy małżonków. W wywiadzie dla portalu WWD, aktor wyznał, że wymyślając koncepcję całej kampanii wspólnie ze swoją żoną skupili się na ich własnej interpretacji współczesnego gentlemana. Według nich, powinien być on tradycyjny i szarmancki, ale przy tym wierzyć w równość kobiet. Co więcej, zarówno aktor jak i reżyserka uwielbiają odkrywać nowe horyzonty, dlatego wspólna kampania dla Givenchy była dla nich wspaniałą przygodą.

Prapremiera nowego produktu w paryskiej Sephorze nastąpi już w ten czwartek. Natomiast na przełomie sierpnia i września perfumy będą dostępne już między innymi we Włoszech, Belgii, Holandii, Niemczech i Ukrainie. Cena wersji 50 ml to 65 Euro, a 100 ml 91 euro.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Clare Waight Keller nową dyrektor kreatywną Givenchy!

Plotki mówiące o tym, że to właśnie Clare Waight Keller ma zostać następczynią Riccardo Tisci w Givenchy, krążyły w branży już praktycznie od drugiej połowy lutego. Wtedy jej nazwisko wymieniano obok Hedi’ego Slimane i Oliviera Rousteinga, dziś jednak wiemy już na pewno, że to właśnie ona będzie odpowiedzialna za napisanie nowego rozdziału we francuskim domu mody.

ZobaczSchowaj komentarze

6 stylizacji księżnej Diany, które możesz odtworzyć w tym sezonie!

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ

H&M

T-SHIRT
19,90 ZŁ

H&M

TOREBKA
299 ZŁ

MANGO

BUTY
139,90 ZŁ

MANGO

PASEK
49,90 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

ŻAKIET
OK. 4700 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.