MODA

Efekty kolaboracji Gigi Hadid x Stuart Weitzman

27.10.2016 Patryk Chilewicz

Efekty kolaboracji Gigi Hadid x Stuart Weitzman

To nie pierwszy raz kiedy Gigi współpracuje z marką Stuart Weitzman. Modelka już wielokrotnie była twarzą ich kampanii. Pierwszy raz na wiosnę 2016, kiedy wystąpiła u boku Lily Aldrige oraz Joan Smalls, a ich wspólne, nagie zdjęcie wywołało tyle zachwytów, co kontrowersji. Kolejna kampania Gigi dla marki obuwniczej pojawiła się jesienią tego roku, a inspiracją do zdjęć był jej sportowy tryb życia. Tym razem jest podobnie, ponieważ motywem nowej kampanii jest jeden z ulubionych sportów modelki, czyli boks.

Kampanii towarzyszy filmik, który wyreżyserował James Franco. Zatytułowany #DOITRIGHT pokazuje modelkę w sławnej siłowni Gleason na Brooklynie, gdzie trenowali między innymi Mike Tyson czy Muhammad Ali. Ring to chyba naturalne środowisko Hadid, bo większość kampanii z jej udziałem jest realizowana właśnie tam, na przykład dla Maybelline lub Reebok. Na filmiku, Gigi prezentuje zaprojektowane przez siebie botki na obcasie i bez problemu pokonuje wszystkich swoich przeciwników. My zastanawiamy się czy nie minęła się ze swoim powołaniem. „Gigi Boots”, bo taką nazwę nosi ten model, łączą w sobie kobiecą elegancję ze sportową wygodą. Buty są dostępne w 3 kolorach – czarnym z motywem wężowej skóry, srebrnym oraz metalicznym miedzianym.

Ceny botków nie są niskie, bo wynoszą 585 dolarów za metaliczne modele oraz 635 za te z czarnej skóry. Jednak w myśl nazwy kampanii, czyli Do It Right, modelka postanowiła zrobić dobry uczynek. Cały dochód zostanie przekazany organizacji non-profit Pencils Of Promise, która zobowiązała się wybudować trzy, nowe szkoły – w Ghanie, Gwatemali i w Laosie. Takie akcje lubimy!