Za co kochamy Grace Coddington?

„Zawsze miej oczy otwarte, obserwuj, bo wszystko, co zobaczysz, może cię do czegoś zainspirować”, powiedziała kiedyś Grace Coddington – legendarna dyrektor kreatywna i stylistka amerykańskiego „Vogue’a”, była modelka, synonim najwyższej jakości dziennikarstwa i niepoprawna „kociara”. Dziś, z okazji jej 76. urodzin, zdradzamy, za co szczególnie ją kochamy. Wszystkiego najlepszego, Grace!

Za co kochamy Grace Coddington?
Za to, że kocha koty – tak jak my!
Grace Coddington to chyba największa „kociara” w branży mody – posiada kilka kotków rasy Chartreux, poświęciła im nawet cały rozdział w swojej biografii. Jej mieszkanie jest wypełnione poduszkami i gadżetami z wizerunkiem puszystych milusińskich, na swoim koncie ma także wydaną w 2008 roku książkę „The Catwalk Cats”, którą zapełniły ilustracje i śmieszne opowieści widziane oczami jej czterech kotów. Jak sama mówi, „Koty to moja pasja. Lubię ich niezależność i to, że nie można zmusić ich do zrobienia czegoś, na co same nie mają ochoty. Każde z nich to indywiduum, nawet jeśli są rodzonymi braćmi czy siostrami. Miałam ich wszystkie rodzaje – z rodowodem i bez – i wszystkie mają swoje dziwactwa. Na szczęście mój partner (Didier Malige, przyp. red.) też lubi koty – nasze życie zdecydowanie kręci się wokół nich!”.
ZobaczSchowaj komentarze

Naomi Campbell autorką nowego internetowego viralu

Zapomnijcie o ALS Ice Bucket Challenge oraz Manequin Challenge. Idzie coś zupełnie nowego. Najświeższy internetowy viral nosi nazwę #1Orange1Tree, a zapoczątkowała go sama Naomi Campbell. Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi, już śpieszymy z wyjaśnieniami.

 

 

Media społecznościowe co jakiś czas opanowują różne virale, trendy i akcje społeczne. Dobrze znany był nam ALS Ice Bucket Challenge, który polegał na oblewaniu się wodą i nominowaniu kolejnych osób, w celu uświadomienia o konieczności badań nad tytułowym ALS, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Wodą polewał się nawet Bill Gates, a cała akcja pozwoliła organizacji ALS Association na zebranie aż 115 milionów dolarów. To wszystko dzięki 17 milionom internetowych filmików. Nic nie zapowiadało takiego sukcesu, tym bardziej, że najbardziej oberwało się celebrytom oskarżanym o nachalną autopromocję.

Bardziej rozrywkowy charakter ma, cały czas popularny, Mannequin Challenge. Zabawa, która polega na zastyganiu w jednej pozie, podczas gdy w tle leci piosenka „Black Beatles” hip-hopowego duetu Rae Sremmurd, zdobyła serca wielu znanych osób. Wśród nich znaleźli się Britney Spears, Adele, Kate Hudson, Courtney Cox, aniołki Victoria’s Secret, a nawet Hilary Clinton.

Okazuje się, że znowu wracamy do kolejnego viralu o charakterze społecznym. Zapoczątkowała go sama Naomi Campbell, która nominowała Cindy Crawford, a ta Naomie Harris. Zaraz do tego grona dołączyła Eva Longoria, a już niebawem zobaczymy Christy Turlington i Jasmine Sanders. O co chodzi tym pięknym paniom i dlaczego na swoim instagramowych kontach gryzą pomarańcze? Otóż ich inicjatywa oznaczona jest hastagiem #1Orange1Tree i ma na celu zwrócenie uwagi na potrzebę sadzenia nowych drzew w Senegalu.

Inicjatorem całej kampanii jest marka La Maison Cointreau – producent likieru z gorzkich pomarańczy, najczęściej hiszpańskich i haitańskich. Marka ma w planach stworzenie plantacji pomarańczy w Senegalu, w ramach swojego nowego projektu. Za każde zdjęcie opublikowane na Instagramie, obiecuje posadzenie jednego drzewa w Senegalu. Chce w ten sposób pokazać jak można łączyć prowadzenie biznesu i wspieranie środowiska naturalnego.

Będziemy uważnie obserwować #1Orange1Tree i na pewno sprawdzimy na ile jest to chwyt marketingowy Cointreau, a na ile akcja charytatywna z prawdziwego zdarzenia.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.