73-letnia Lauren Hutton w kampanii bielizny Calvin Klein!

Chyba pora już na dobre zapomnieć o ociekających seksem kampaniach Calvina Kleina, przynajmniej dopóki dyrektorem kreatywnym marki jest Raf Simons. Belg zamiast mocno rozerotyzowanych obrazków stawia na klimatyczne i mniej dosłowne, ale nadal robiące piorunujące wrażenie ujęcia, pozycjonując amerykański brand jako ten, który a) nie zna granicy wieku, b) taki sam nacisk jak na ekspozycję produktu kładzie na jego historię. Przykład? 73-letnia Lauren Hutton, która w najnowszej kampanii stanęła obok 18-letniej modelki i przed obiektywem Sofii Coppoli.

Brooke Shields seksownie szepcząca, że „nic nie staje między nią i jej ‚calvinami'”, wizerunek ‚heroin chic’ promowany wizerunkiem młodziutkiej Kate Moss czy reklamy tak rozerotyzowane, że niektóre media blokowały ich emisję. To wszystko oczywiście charakterystyka kampanii Calvina Kleina z lat 80. i 90. – dziś kultowych, ale jednocześnie chyba powoli na dobre zadomawiających się w przeszłości. Raf Simons kontynuując wcielanie swojej kreatywnej wizji do amerykańskiej marki stawia bowiem na prostotę, za którą paradoksalnie idzie jednak bardzo złożony i pogłębiony przekaz.

Po dość zaskakującej, męskiej kampanii bielizny, do której zaangażowano aktorów z oscarowego filmu „Moonlight”, marka zaprezentowała właśnie jej damską odsłonę w postaci klimatycznych i nawiązujących do stylu retro filmików, których reżyserii podjęła się Sofia Coppola. Pełne sensualności i delikatności, nieco ziarniste obrazki nie tylko kręcą się wokół, rzecz jasna, promowanych produktów, ale także kobiet, które je prezentują – mniej lub bardziej znanych, reprezentujących różne profesje i prawdziwych, ze wszystkimi swoimi atutami i niedoskonałościami. Gwiazdami kampanii zostały więc córka Ethana Hawke i Umy Thurman – Maya, Kirsten Dunst, która z Coppolą zna się ponad 18 lat, Nathalie Love, Rashida Jones, Chase Sui Wonder (siostrzenica projektantki, Anny Sui), Laura Herrier i ONA – ikona modelingu, jedyna i niepowtarzalna Lauren Hutton. Projektowi towarzyszy także nowe hasło reklamowe, nawiązujące do tego, które w latach 90. wypowiadała Brooke Shields – „Calvin Klein or nothing at all”.

Każda z bohaterek nagrała dla marki krótki film, w którym opowiada między innymi o swoim pierwszym pocałunku, czy najdziwniejszym podrywie, jakiego doświadczyła – czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Raf Simons, zgodnie ze swoją wrażliwą naturą, będzie w CK stawiał przede wszystkim na emocje? My to kupujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Autorska moda w służbie codzienności, czyli jesień z ESTby ES

Prawdziwość i jeszcze raz prawdziwość –  oto główna myśl przewodnia nie tylko najnowszej, jesiennej kolekcji VERY, ale także motto całej marki EST by ES. Dlatego też połowa modeli nowej linii wyszła z pracowni dużo wcześniej, aby twórczyni – Gosia Sobiczewska – miała czas udoskonalić kolekcję i jeszcze mocniej wyrazić w niej wszystkie swoje emocje.

Autorska moda w służbie codzienności, czyli jesień z ESTby ES

Jak przyznaje sama założycielka marki, Gosia Sobiczewska najbardziej cieszy ją fakt, że po latach, po wielu nieudanych próbach, udało się jej skończyć spódnicę BALU, bo jak twierdzi „dla samego efektu było warto”. Jeden szef, kieszenie, modelowanie zaszewkami i zakładkami brzmią co najmniej nietuzinkowo. Projektantka dodaje, że kolekcja jest spełnieniem jej obsesji na punkcie wielofunkcyjnych, kontrolowanych warstwowości i mieszanych grup, takich jak płaszcz z kamizelką czy kamizelka z żakieto-kurtką. Wszystkie razem albo wszystkie osobno.

Najnowsza linia to także zabawa asymetrią, szczególnie w dzianinach o różnorodnych grubościach. Nie zabrakło w niej także koszul w sportowym wydaniu czy batystu z kieszenią z patkami. Pojawił się także temat tuniki z kolistymi rozcięciami ozdobionej paskiem czy jedwabnej bluzki z ręcznie nakładanym nadrukiem. Królować będą także wszechobecne, obszerne rękawy, a fanki klasyki zadowolą się ponadczasowym kombinezonem. Każdy może więc znaleźć coś dla siebie w niebanalnym wydaniu. Warto również dodać, że kolekcja VERY opiera się na najlepszych jakościowo materiałach, a więc na naturalnej bawełnie, wiskozie, jedwabiu oraz poliestrze.

Całą kolekcję można znaleźć w ESTowym Studio na ulicy Hożej 51 w Warszawie. Do zobaczenia VERY!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.