73-letnia Lauren Hutton w kampanii bielizny Calvin Klein!

Chyba pora już na dobre zapomnieć o ociekających seksem kampaniach Calvina Kleina, przynajmniej dopóki dyrektorem kreatywnym marki jest Raf Simons. Belg zamiast mocno rozerotyzowanych obrazków stawia na klimatyczne i mniej dosłowne, ale nadal robiące piorunujące wrażenie ujęcia, pozycjonując amerykański brand jako ten, który a) nie zna granicy wieku, b) taki sam nacisk jak na ekspozycję produktu kładzie na jego historię. Przykład? 73-letnia Lauren Hutton, która w najnowszej kampanii stanęła obok 18-letniej modelki i przed obiektywem Sofii Coppoli.

Brooke Shields seksownie szepcząca, że „nic nie staje między nią i jej ‚calvinami'”, wizerunek ‚heroin chic’ promowany wizerunkiem młodziutkiej Kate Moss czy reklamy tak rozerotyzowane, że niektóre media blokowały ich emisję. To wszystko oczywiście charakterystyka kampanii Calvina Kleina z lat 80. i 90. – dziś kultowych, ale jednocześnie chyba powoli na dobre zadomawiających się w przeszłości. Raf Simons kontynuując wcielanie swojej kreatywnej wizji do amerykańskiej marki stawia bowiem na prostotę, za którą paradoksalnie idzie jednak bardzo złożony i pogłębiony przekaz.

Po dość zaskakującej, męskiej kampanii bielizny, do której zaangażowano aktorów z oscarowego filmu „Moonlight”, marka zaprezentowała właśnie jej damską odsłonę w postaci klimatycznych i nawiązujących do stylu retro filmików, których reżyserii podjęła się Sofia Coppola. Pełne sensualności i delikatności, nieco ziarniste obrazki nie tylko kręcą się wokół, rzecz jasna, promowanych produktów, ale także kobiet, które je prezentują – mniej lub bardziej znanych, reprezentujących różne profesje i prawdziwych, ze wszystkimi swoimi atutami i niedoskonałościami. Gwiazdami kampanii zostały więc córka Ethana Hawke i Umy Thurman – Maya, Kirsten Dunst, która z Coppolą zna się ponad 18 lat, Nathalie Love, Rashida Jones, Chase Sui Wonder (siostrzenica projektantki, Anny Sui), Laura Herrier i ONA – ikona modelingu, jedyna i niepowtarzalna Lauren Hutton. Projektowi towarzyszy także nowe hasło reklamowe, nawiązujące do tego, które w latach 90. wypowiadała Brooke Shields – „Calvin Klein or nothing at all”.

Każda z bohaterek nagrała dla marki krótki film, w którym opowiada między innymi o swoim pierwszym pocałunku, czy najdziwniejszym podrywie, jakiego doświadczyła – czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Raf Simons, zgodnie ze swoją wrażliwą naturą, będzie w CK stawiał przede wszystkim na emocje? My to kupujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016

Justyna Burzyńska i Maciek Lebiedowicz, czyli założyciele marki Pan tu nie stał, od samego początku jej istnienia inspirują się PRL-em. Swoje kolekcje opierają na luźnych ubraniach na co dzień, które ozdabiają zabawnymi grafikami, napisami oraz zabawnymi rysunkami. Kolekcja na jesień-zima 2016 to propozycja dla osób kochających aktywnie spędzać czas oraz mających konkretne hobby. Nowy sezon został uchwycony na zdjęciach Zuzy Krajewskiej, a wystąpiły w niej bardzo kreatywne postacie. Zobaczcie kto to i czym się zajmują!

 

 

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.