73-letnia Lauren Hutton w kampanii bielizny Calvin Klein!

Chyba pora już na dobre zapomnieć o ociekających seksem kampaniach Calvina Kleina, przynajmniej dopóki dyrektorem kreatywnym marki jest Raf Simons. Belg zamiast mocno rozerotyzowanych obrazków stawia na klimatyczne i mniej dosłowne, ale nadal robiące piorunujące wrażenie ujęcia, pozycjonując amerykański brand jako ten, który a) nie zna granicy wieku, b) taki sam nacisk jak na ekspozycję produktu kładzie na jego historię. Przykład? 73-letnia Lauren Hutton, która w najnowszej kampanii stanęła obok 18-letniej modelki i przed obiektywem Sofii Coppoli.

Brooke Shields seksownie szepcząca, że „nic nie staje między nią i jej ‚calvinami'”, wizerunek ‚heroin chic’ promowany wizerunkiem młodziutkiej Kate Moss czy reklamy tak rozerotyzowane, że niektóre media blokowały ich emisję. To wszystko oczywiście charakterystyka kampanii Calvina Kleina z lat 80. i 90. – dziś kultowych, ale jednocześnie chyba powoli na dobre zadomawiających się w przeszłości. Raf Simons kontynuując wcielanie swojej kreatywnej wizji do amerykańskiej marki stawia bowiem na prostotę, za którą paradoksalnie idzie jednak bardzo złożony i pogłębiony przekaz.

Po dość zaskakującej, męskiej kampanii bielizny, do której zaangażowano aktorów z oscarowego filmu „Moonlight”, marka zaprezentowała właśnie jej damską odsłonę w postaci klimatycznych i nawiązujących do stylu retro filmików, których reżyserii podjęła się Sofia Coppola. Pełne sensualności i delikatności, nieco ziarniste obrazki nie tylko kręcą się wokół, rzecz jasna, promowanych produktów, ale także kobiet, które je prezentują – mniej lub bardziej znanych, reprezentujących różne profesje i prawdziwych, ze wszystkimi swoimi atutami i niedoskonałościami. Gwiazdami kampanii zostały więc córka Ethana Hawke i Umy Thurman – Maya, Kirsten Dunst, która z Coppolą zna się ponad 18 lat, Nathalie Love, Rashida Jones, Chase Sui Wonder (siostrzenica projektantki, Anny Sui), Laura Herrier i ONA – ikona modelingu, jedyna i niepowtarzalna Lauren Hutton. Projektowi towarzyszy także nowe hasło reklamowe, nawiązujące do tego, które w latach 90. wypowiadała Brooke Shields – „Calvin Klein or nothing at all”.

Każda z bohaterek nagrała dla marki krótki film, w którym opowiada między innymi o swoim pierwszym pocałunku, czy najdziwniejszym podrywie, jakiego doświadczyła – czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Raf Simons, zgodnie ze swoją wrażliwą naturą, będzie w CK stawiał przede wszystkim na emocje? My to kupujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Raf Simons ponownie projektuje buty dla Adidasa

Moda na „brzydkie” buty trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, że szybko przeminie. Duże sportowe buty, które uznawane kiedyś za nieatrakcyjne teraz zaczęłyśmy nosić do wszystkiego. Od lekkiej sukienki, przez spódnica midi, aż po podarte jeansy i szorty. Tym bardziej nie dziwią nas współprace projektantów z markami obuwniczymi. Na przykład ta Rafa Simonsa, który zaprojektował ponownie buty dla Adidasa.

Belgijski projektant nie po raz pierwszy nawiązuje współpracę z marką Adidas. W styczniu zaprezentowali oni trzy nowe kolory poprzedniego modelu zaprojektowanego przez Simonsa – Ozweego 3. Najnowsze buty są zrekonstruowaną wersją poprzednika oraz noszą nazwę – Ozweego Replicant. Nowy model posiada wycięte elementy, podeszwa jest stworzona z pianki Eva oraz gumy. Buty są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych „Scarlet Red / Rust”, Cobalt Blue / Black „i” Black / Cream White „. Każda z wersji powstanie w limitowanej liczbie 500 par, dodatkowo kupując parę stajemy się również posiadaczami trzech par skarpet pasujących do wybranego koloru butów.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.