73-letnia Lauren Hutton w kampanii bielizny Calvin Klein!

Chyba pora już na dobre zapomnieć o ociekających seksem kampaniach Calvina Kleina, przynajmniej dopóki dyrektorem kreatywnym marki jest Raf Simons. Belg zamiast mocno rozerotyzowanych obrazków stawia na klimatyczne i mniej dosłowne, ale nadal robiące piorunujące wrażenie ujęcia, pozycjonując amerykański brand jako ten, który a) nie zna granicy wieku, b) taki sam nacisk jak na ekspozycję produktu kładzie na jego historię. Przykład? 73-letnia Lauren Hutton, która w najnowszej kampanii stanęła obok 18-letniej modelki i przed obiektywem Sofii Coppoli.

Brooke Shields seksownie szepcząca, że „nic nie staje między nią i jej ‚calvinami'”, wizerunek ‚heroin chic’ promowany wizerunkiem młodziutkiej Kate Moss czy reklamy tak rozerotyzowane, że niektóre media blokowały ich emisję. To wszystko oczywiście charakterystyka kampanii Calvina Kleina z lat 80. i 90. – dziś kultowych, ale jednocześnie chyba powoli na dobre zadomawiających się w przeszłości. Raf Simons kontynuując wcielanie swojej kreatywnej wizji do amerykańskiej marki stawia bowiem na prostotę, za którą paradoksalnie idzie jednak bardzo złożony i pogłębiony przekaz.

Po dość zaskakującej, męskiej kampanii bielizny, do której zaangażowano aktorów z oscarowego filmu „Moonlight”, marka zaprezentowała właśnie jej damską odsłonę w postaci klimatycznych i nawiązujących do stylu retro filmików, których reżyserii podjęła się Sofia Coppola. Pełne sensualności i delikatności, nieco ziarniste obrazki nie tylko kręcą się wokół, rzecz jasna, promowanych produktów, ale także kobiet, które je prezentują – mniej lub bardziej znanych, reprezentujących różne profesje i prawdziwych, ze wszystkimi swoimi atutami i niedoskonałościami. Gwiazdami kampanii zostały więc córka Ethana Hawke i Umy Thurman – Maya, Kirsten Dunst, która z Coppolą zna się ponad 18 lat, Nathalie Love, Rashida Jones, Chase Sui Wonder (siostrzenica projektantki, Anny Sui), Laura Herrier i ONA – ikona modelingu, jedyna i niepowtarzalna Lauren Hutton. Projektowi towarzyszy także nowe hasło reklamowe, nawiązujące do tego, które w latach 90. wypowiadała Brooke Shields – „Calvin Klein or nothing at all”.

Każda z bohaterek nagrała dla marki krótki film, w którym opowiada między innymi o swoim pierwszym pocałunku, czy najdziwniejszym podrywie, jakiego doświadczyła – czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Raf Simons, zgodnie ze swoją wrażliwą naturą, będzie w CK stawiał przede wszystkim na emocje? My to kupujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Obsada oscarowego „Moonlight” w nowej kampanii Calvin Klein!

To się nazywa perfekcyjne wyczucie czasu! Krótką chwilę po tym, jak film „Moonlight” zdobył Oscara, marka Calvin Klein ogłosiła, że jego męska obsada została twarzą jej, kultowej już, linii bielizny. To z pewnością zaskakujący ruch ze strony dyrektora kreatywnego, Rafa Simonsa, ale jakże przyjemny dla oka!

Obsada oscarowego „Moonlight” w nowej kampanii Calvin Klein!

Odtwórcy głównych ról w nagrodzonej wczoraj Oscarem produkcji: Ashton Sanders, Mahershala Ali, Trevante Rhodes i Alex Hibbert, do swojej cały czas wydłużającej się listy sukcesów, mogą właśnie dopisać prestiżowy, modelingowy kontrakt. A wszystko to dzięki dyrektorowi kreatywnemu Calvin Klein, Rafowi Simonsowi, który cały czas wcielając swą bezkompromisową wizję, postanowił obsadzić aktorów w wiosennej kampanii kultowej linii bielizny amerykańskiej marki.

Aktorzy zostali sfotografowani w studiu w Los Angeles przez długoletniego współpracownika Simonsa, Willy’ego Vandeperre, który na minimalistycznych ujęciach uchwycił nie tylko kultową bieliznę marki (w tym bokserki i bawełniane t-shirty) , ale także idealną muskulaturę starszych gwiazd „Moonlight”. Kampania ta może też być początkiem większej współpracy między panami a Calvinem Kleinem: trzech z nich na wczorajsze rozdanie Oscarów wybrało garnitur z metką amerykańskiej marki (jedynie Ali postawił na Ermenegildo Zegnę), gościli także na ostatnim pokazie w Nowym Jorku.

Sam Simons wydaje się być oczarowany nie tylko talentem aktorów, ale przede wszystkim promowanym przez nich wizerunkiem silnego mężczyzny. A my? Zdecydowanie bardziej kupujemy go w takiej formie, aniżeli z jedynie udającym prawdziwego faceta Justinem Bieberem.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.