73-letnia Lauren Hutton w kampanii bielizny Calvin Klein!

Chyba pora już na dobre zapomnieć o ociekających seksem kampaniach Calvina Kleina, przynajmniej dopóki dyrektorem kreatywnym marki jest Raf Simons. Belg zamiast mocno rozerotyzowanych obrazków stawia na klimatyczne i mniej dosłowne, ale nadal robiące piorunujące wrażenie ujęcia, pozycjonując amerykański brand jako ten, który a) nie zna granicy wieku, b) taki sam nacisk jak na ekspozycję produktu kładzie na jego historię. Przykład? 73-letnia Lauren Hutton, która w najnowszej kampanii stanęła obok 18-letniej modelki i przed obiektywem Sofii Coppoli.

Brooke Shields seksownie szepcząca, że „nic nie staje między nią i jej ‚calvinami'”, wizerunek ‚heroin chic’ promowany wizerunkiem młodziutkiej Kate Moss czy reklamy tak rozerotyzowane, że niektóre media blokowały ich emisję. To wszystko oczywiście charakterystyka kampanii Calvina Kleina z lat 80. i 90. – dziś kultowych, ale jednocześnie chyba powoli na dobre zadomawiających się w przeszłości. Raf Simons kontynuując wcielanie swojej kreatywnej wizji do amerykańskiej marki stawia bowiem na prostotę, za którą paradoksalnie idzie jednak bardzo złożony i pogłębiony przekaz.

Po dość zaskakującej, męskiej kampanii bielizny, do której zaangażowano aktorów z oscarowego filmu „Moonlight”, marka zaprezentowała właśnie jej damską odsłonę w postaci klimatycznych i nawiązujących do stylu retro filmików, których reżyserii podjęła się Sofia Coppola. Pełne sensualności i delikatności, nieco ziarniste obrazki nie tylko kręcą się wokół, rzecz jasna, promowanych produktów, ale także kobiet, które je prezentują – mniej lub bardziej znanych, reprezentujących różne profesje i prawdziwych, ze wszystkimi swoimi atutami i niedoskonałościami. Gwiazdami kampanii zostały więc córka Ethana Hawke i Umy Thurman – Maya, Kirsten Dunst, która z Coppolą zna się ponad 18 lat, Nathalie Love, Rashida Jones, Chase Sui Wonder (siostrzenica projektantki, Anny Sui), Laura Herrier i ONA – ikona modelingu, jedyna i niepowtarzalna Lauren Hutton. Projektowi towarzyszy także nowe hasło reklamowe, nawiązujące do tego, które w latach 90. wypowiadała Brooke Shields – „Calvin Klein or nothing at all”.

Każda z bohaterek nagrała dla marki krótki film, w którym opowiada między innymi o swoim pierwszym pocałunku, czy najdziwniejszym podrywie, jakiego doświadczyła – czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Raf Simons, zgodnie ze swoją wrażliwą naturą, będzie w CK stawiał przede wszystkim na emocje? My to kupujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Co kupić na wyprzedażach, aby było modne jesienią? Podpowiadamy!

Wyprzedaże weszły właśnie w decydującą i najbardziej atrakcyjną fazę – w sieciówkach, a już szczególnie w sklepach high-endowych, możecie znaleźć obecnie sporo, naprawdę przyzwoicie przecenionych, perełek. Jak jednak nie zatracić się w gąszczu okazji i kupować świadomie to, co posłuży nam nie tylko w tym, ale także przyszłym sezonie? Przeanalizowałyśmy jesienne kolekcje oraz najgorętsze trendy i dopasowałyśmy do tego produkty z przeceny. Efekt? Krótki i poręczny przewodnik, dzięki któremu już teraz, niskim kosztem, zbudujecie najmodniejszą garderobę na jesień!

Co kupić na wyprzedażach, aby było modne jesienią? Podpowiadamy!
Metaliczne srebro
Metaliczne tkaniny były modne wiosną, będą modne także jesienią. Kosmiczne srebro wypatrzyliśmy na przykład w kolekcji Balenciagi w postaci... imitujących samochodową wycieraczkę spódnic czy u Paco Rabanne, które postawiło na powłóczyste sukienki.

Zakupy

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 170 zł

ZARA

SUKIENKA
159 zł

ZARA

DŻINSY
79,90 zł

BALMAIN

KURTKA
ok. 3400 zł

ZARA

SUKIENKA

MOSCHINO

SUKIENKA
ok. 1200 zł

ZARA

SUKIENKA
79,90 zł

MANGO

PŁASZCZ
199,90 zł

MANGO

SPODNICA
ok. 125 zł

MANGO

PŁASZCZ
99,90 zł

JOSEPH

ŻAKIET
ok. 1700 zł

SOPHIE HULME

TOREBKA
ok. 1700 zł

MARC JACOBS

BUTY
ok. 950 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

SPÓDNICA
69.90 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.