7 gwiazd muzyki, które zamarzyły o karierze w modzie. Z jakimi skutkami?

Skutki ambicji związanych z branżą mody są bardzo różne, więc postanowiliśmy podzielić naszych bohaterów na tych, którzy odnieśli sukces, tych, których projekty nie wypaliły oraz markę, która stoi pod znakiem zapytania.

Udało się!

„Victoria Beckham”

Posh założyła swoją markę w 2008 roku. Od tego czasu udało jej się stworzyć bardzo dobrze prosperującą firmę, a jej nazwisko jest międzynarodowym symbolem klasy i elegancji. W 2011 roku wygrała nagrodę dla Projektanta Roku podczas gali British Fashion Awards. Pokazy jej kolekcji są stałą częścią nowojorskiego tygodnia mody i należą do jednych z bardziej oczekiwanych.

„Material Girl” Madonny

Madonna wypuściła swoją kolekcję inspirowaną modą lat 80. w 2010 roku, która jest sprzedawana w sieci Macy’s. Piosenkarka pracowała nad projektami wspólnie ze swoją córką Lourdes, która z czasem założyła bloga Material World. Pomimo tego, że ubrania głównie są skierowane do nastolatek, to często noszą je Kelly Osbourne, Taylor Momsen czy Rita Ora.

„Billionaire Boys Club” Pharell’a Williamsa

W 2005 roku Pharell zaczął współpracę z japońską marką Nigo. Wspólnie stworzyli dwie marki – Billionaire Boys Club i Ice Cream. Na początku firma borykała się z wieloma problemami w związku z kłótnią pomiędzy Pharellem, a Reebokiem. Właśnie dlatego marka Williamsa pojawiła się dopiero w 2005 roku. Dzisiaj jego ubrania nosi między innymi Jay-Z, który jest też jednym z inwestorów.

Nie udało się…

„L.A.M.B.” Gwen Stefani

Marka L.A.M.B. (skrót od Love Angel Music Baby) została założona w 2003 roku, a pierwszy pokaz odbył się w 2004. Jej projekty były zainspirowane modą gwatemalską, japońską, indyjską i jamajską. W 2007 roku jej pokaz otworzył fashion week w Nowym Jorku. Piosenkarka przestała projektować kilka lat później, L.A.M.B. teoretycznie wciąż istnieje, ale już od dawna nie pokazuje nowych kolekcji.

„DW by Kanye West”

Zanim Kanye zaczął swoją współpracę z Adidasem, w 2012 roku zaprezentował w Paryżu kolekcję DW by Kanye West, która nie spotkała się z wielkim entuzjazmem. Wiele osób mówiło, że raper kopiował Ricardo Tisci z Givenchy. Z bólem serca raper pogodził się z porażką, ale jego wrodzona ambicja nie pozwoliła mu poddać się, dzięki czemu dziś może świętować sukces Yeezy.

„House Of Dereon” Beyonce

Queen B założyła markę wspólnie ze swoją mamą Tiną Knowles. Styl ubrań był inspirowany trzema pokoleniami kobiet w rodzinie piosenkarki. Marka powstała w 2004 roku, a jej hasłem reklamowym jest „Couture.Kick.Soul”. W 2012 roku firma zaprzestała produkcji dziecięcej kolekcji. Z kolei dzisiaj Beyonce projektuje dla Topshopu, a jej kolekcja Ivy Park okazała się sukcesem.

Czas pokaże

„Daya by Zendaya”

Zendaya od kilku lat chwalona jest za swój styl. Piosenkarka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć własną kolekcję, która swoją premierę miała w tym roku. W jej ramach pojawią się ubrania w rozmiarach od 0 do 22, a ceny zaczną się od 18 do 158 dolarów, dzięki czemu każda klientka znajdzie coś dla siebie.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 14-20.08.2017

Bella Hadid bije rekordy, Kardashianki świętują 10 lat na antenie, a hollywoodzkie rankingi w dalszym ciągu wywołują kontrowersje. Jakie newsy z mijającego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze? Zobaczcie już teraz.

Bella Hadid została rekordzistką wrześniowych okładek 

W zeszłym roku triumfy święciły Kendall Jenner i Gigi Hadid, w tym to młodsza siostra tej drugiej zasługuje na miano najbardziej rozchwytywanej i zapracowanej modelki. Bella ma już na swoim koncie aż siedem prestiżowych, wrześniowych okładek magazynów, w tym aż cztery dla różnych edycji „Vogue’a” – australijskiej, hiszpańskiej, chińskiej i arabskiej, na potrzeby której sfotografował ją sam Karl Lagerfeld.

Beyonce wydała 600-stronicowy album z prywatnymi zdjęciami

Paparazzi mają naprawdę ciężkie życie z Beyonce, bo ta od lat swoim prywatnym życiem dzieli się tylko wtedy, kiedy ma na to ochotę i najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych lub… hitowego albumu, w którym zdradza zaskakujące kulisy swojego związku. Piosenkarka w czwartek ogłosiła wydanie specjalnej, winylowej edycji albumu „Lemonade”, a wraz z nią, złożonego z 600 stron albumu, w którym znajdą się zdjęcia zza kulis teledysków, prywatne zdjęcia z Jayem-Z i Blue Ivy w roli głównej, ale także słowa wszystkich piosenek z płyty i ręcznie pisane osobiste eseje Bey. Dla wszystkich, którzy w dalszym ciągu zastanawiają się też, o czym opowiadają poszczególne piosenki, przygotowano kompleksowy przewodnik po wszystkich wykorzystanych motywach i stojących za nimi inspiracjach.

„The Hollywood Reporter” świętuje z Kardashiankami 10 lat ich reality-show

Jeśli oglądacie „Keeping up with the Kardashians” od samego początku, gratulujemy: spędziliście właśnie okrągłą dekadę na „podziwianiu” pijackich wybryków Kris Jenner, podglądaniu sióstr podczas depilacji brazylijskiej czy byciu świadkiem 70-dniowego małżeństwa Kim.  Okrągłą rocznicę programu, który z Kardashianów uczynił najbardziej znaną rodzinę na świecie, świętuje wraz z jego bohaterkami „The Hollywood Reporter”. Skądinąd bardzo ładnej sesji, w której wzięła udział Kris wraz z wszystkimi córkami, towarzyszy także wywiad, w którym panie opowiadają między innymi o tym, jak uczyniły z sekstaśmy furtkę do multi-milionowej marki.

W pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających aktorek w Hollywood nie ma ani jednej kolorowej

Nie tylko różnica pomiędzy stawkami kobiet i mężczyzn jest kwestią, z którą jak najszybciej powinno rozprawić się Hollywood. Jak pokazuje ogłoszony właśnie przez Forbesa coroczny ranking najlepiej zarabiających aktorek, kolorowa reprezentacja w „fabryce snów”także nie jest tak liczna, jak powinna. W pierwszej dziesiątce zestawienia, na czele którego znalazła się Emma Stone (za nią Jennifer Lawrence i Jennifer Aniston) nie ma ani jednej, kolorowej aktorki. Problem polega ewidentnie na tym, że pomimo tego, iż w tym roku sporo było na ekranach kin m.in. czarnych aktorek (wspomnijmy tylko o filmach jak „Hidden Figures” czy „Fences”), nadal nie otrzymują one wielu głównych ról w najlepiej zarabiających produkcjach, a swoim talentem mogą chwalić się głównie z pozycji drugoplanowej. Oby zestawienie za 2018 rok przyniosło w tej kwestii wyczekiwaną zmianę.

Merch Kanyego Westa nominowany do nagrody za „najlepszy projekt na świecie”

Kiedy w sierpniu zeszłego roku Kanye West wypuścił kolekcję ubrań nawiązującą tematycznie do albumu „Life of Pablo” z marszu stała się ona globalnym hitem, a zlokalizowane w kilku miejscach na świecie pop-shopy dosłownie pękały w szwach. Nie ma się co dziwić: kolekcja „Pablo” była znacznie bardziej przystępna cenowo niż linia Yeezy, a Kanye promował ją nie tylko na sobie, ale przede wszystkim na każdym możliwym członku klanu Kardashian-Jenner. Modowe wysiłki rapera zostały wreszcie docenione przez specjalistów, a konkretnie przez londyńskie Muzeum Projektowania, które co roku przyznaje nagrody Beazley Design of the Year w kategoriach takich jak architektura, digital, moda, grafika, produkt i transport, celebrując tym samym szeroko pojętą innowację. W tegorocznej edycji Kanye West został nominowany w kategorii Moda za kolekcję i pop-up shopy Life of Pablo. O tym, czy raper otrzyma nagrodę przekonamy się w styczniu.

Sesja tygodnia: Lara Stone i Joan Small w „Vogue US” (fot. Steven Klein)

Stylizacja tygodnia: Elsa Hosk

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.