7 gwiazd muzyki, które zamarzyły o karierze w modzie. Z jakimi skutkami?

Skutki ambicji związanych z branżą mody są bardzo różne, więc postanowiliśmy podzielić naszych bohaterów na tych, którzy odnieśli sukces, tych, których projekty nie wypaliły oraz markę, która stoi pod znakiem zapytania.

Udało się!

„Victoria Beckham”

Posh założyła swoją markę w 2008 roku. Od tego czasu udało jej się stworzyć bardzo dobrze prosperującą firmę, a jej nazwisko jest międzynarodowym symbolem klasy i elegancji. W 2011 roku wygrała nagrodę dla Projektanta Roku podczas gali British Fashion Awards. Pokazy jej kolekcji są stałą częścią nowojorskiego tygodnia mody i należą do jednych z bardziej oczekiwanych.

„Material Girl” Madonny

Madonna wypuściła swoją kolekcję inspirowaną modą lat 80. w 2010 roku, która jest sprzedawana w sieci Macy’s. Piosenkarka pracowała nad projektami wspólnie ze swoją córką Lourdes, która z czasem założyła bloga Material World. Pomimo tego, że ubrania głównie są skierowane do nastolatek, to często noszą je Kelly Osbourne, Taylor Momsen czy Rita Ora.

„Billionaire Boys Club” Pharell’a Williamsa

W 2005 roku Pharell zaczął współpracę z japońską marką Nigo. Wspólnie stworzyli dwie marki – Billionaire Boys Club i Ice Cream. Na początku firma borykała się z wieloma problemami w związku z kłótnią pomiędzy Pharellem, a Reebokiem. Właśnie dlatego marka Williamsa pojawiła się dopiero w 2005 roku. Dzisiaj jego ubrania nosi między innymi Jay-Z, który jest też jednym z inwestorów.

Nie udało się…

„L.A.M.B.” Gwen Stefani

Marka L.A.M.B. (skrót od Love Angel Music Baby) została założona w 2003 roku, a pierwszy pokaz odbył się w 2004. Jej projekty były zainspirowane modą gwatemalską, japońską, indyjską i jamajską. W 2007 roku jej pokaz otworzył fashion week w Nowym Jorku. Piosenkarka przestała projektować kilka lat później, L.A.M.B. teoretycznie wciąż istnieje, ale już od dawna nie pokazuje nowych kolekcji.

„DW by Kanye West”

Zanim Kanye zaczął swoją współpracę z Adidasem, w 2012 roku zaprezentował w Paryżu kolekcję DW by Kanye West, która nie spotkała się z wielkim entuzjazmem. Wiele osób mówiło, że raper kopiował Ricardo Tisci z Givenchy. Z bólem serca raper pogodził się z porażką, ale jego wrodzona ambicja nie pozwoliła mu poddać się, dzięki czemu dziś może świętować sukces Yeezy.

„House Of Dereon” Beyonce

Queen B założyła markę wspólnie ze swoją mamą Tiną Knowles. Styl ubrań był inspirowany trzema pokoleniami kobiet w rodzinie piosenkarki. Marka powstała w 2004 roku, a jej hasłem reklamowym jest „Couture.Kick.Soul”. W 2012 roku firma zaprzestała produkcji dziecięcej kolekcji. Z kolei dzisiaj Beyonce projektuje dla Topshopu, a jej kolekcja Ivy Park okazała się sukcesem.

Czas pokaże

„Daya by Zendaya”

Zendaya od kilku lat chwalona jest za swój styl. Piosenkarka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć własną kolekcję, która swoją premierę miała w tym roku. W jej ramach pojawią się ubrania w rozmiarach od 0 do 22, a ceny zaczną się od 18 do 158 dolarów, dzięki czemu każda klientka znajdzie coś dla siebie.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.02.2017

Włoskie i francuskie marki pochłonięte są fashion-weekową gorączką, a wraz z nimi oczywiście wszystkie modelki, redaktorzy światowych magazynów i gwiazdy gotowe pokonać Atlantyk, aby z pierwszego rzędu podziwiać najnowszą kolekcję swojego ulubionego domu mody. Nie samymi pokazami jednak człowiek żyje, dlatego jak co tydzień, przedstawiamy wam zestawienie tego, co działo się w branży mody i popkultury. A działo się, jak zwykle, naprawdę sporo.

Kanye West rusza z linią… kosmetyków

Albo Kanyemu nie wystarcza już artystyczne spełnianie się jako raper i projektant, albo najzwyczajniej w świecie pozazdrościł swojej szwagierce – Kylie Jenner, która sukcesywnie buduje swoje urodowe imperium. Marka kosmetyków, którą (podobno) ma w planach West, zawierać ma produkty do makijażu, perfumy i balsamy do ciała,a jej nazwa – „Donda” – ma być hołdem dla zmarłej w 2007 roku matki. #TeamKylie czy #TeamKanye?

Balenciaga zaprezentowała nową stronę internetową

Demna Gvasalia kontynuuje wprowadzanie swojej kreatywnej wizji w Balenciadze i to nie tylko w kwestiach kolekcji. Francuski dom mody zaprezentował właśnie nową wersją strony internetowej, która bardzo wyróżnia się na tle konkurencji. Twórcy postawili na bardzo minimalistyczny i oszczędny layout inspirowany… tabelkami z Excela. „Uporządkowany widok kolekcji ready-to-wear i akcesoriów usuwa wszystkie wizualne przeszkody, które niepotrzebnie odwracają uwagę i stają pomiędzy kupującym a jego zakupem. Każde kliknięcie prowadzi użytkownika bliżej produktu”, czytamy w oświadczeniu marki. Oryginalne podejście, ale nam się podoba!

Rihanna ma na koncie więcej hitów niż Michael Jackson

A konkretnie tych, które dotarły do czołowej dziesiątki listy przebojów Billboardu. Stało się tak dzięki sukcesowi ostatniego singla Barbadoski – „Love on the brain”, który w minionym tygodniu przesunął się z miejsca 13. na 8. Więcej niż Rihanna mają tylko The Beatles (34) i Madonna (38).

Supreme wprowadziło do sprzedaży karty do nowojorskiego metra, a to pogrążyło się w chaosie

Jakoś nas to nie dziwi, wszak każdy „drop” amerykańskiej marki powoduje, że albo padają serwery, albo towar wyprzedaje się z prędkością światła, a kolejki przed  jej stacjonarnymi sklepami potrafią osiągać gigantyczne rozmiary. Liczba osób, która ustawiła się na stacjach nowojorskiego metra w kolejkach do automatów, w których można było kupić kartę, przeszła chyba jednak wszelkie oczekiwania, a przepychankom i agresji musiała niejednokrotnie towarzyszyć interwencja policji. Supreme to już nie marka, to religia.

A tak wygląda sprawca całego zamieszania:

Czy nowe Yeezy Runner są inspirowane starym modelem adidasa?

Można było się spodziewać, że po oficjalnym zaprezentowaniu przez Kanyego i adidasa nowego modelu Yeezy Runner, który ewidentnie nawiązuje do estetyki retro, posypią się komentarze porównujące go do rozmaitych modeli vintage. Według niektórych, nowy projekt Westa do złudzenia przypomina model Nike Air Monarch, jeszcze inni sądzą, że jest inspirowany sneakersami adidas Temper Run. Do innych wniosków doszli redaktorzy portalu High Snobiety, którzy analizując podbicie i wyściółkę buta porównali go z pochodzącym lat 90. modelem adidas EQT Solution (na zdjęciu poniżej).

Nowe Yeezy ewidentnie bardziej nawiązują do estetyki sneakersów z lat 90. niż technologii boost stosowanej w wcześniejszych projektach Westa. Czy raper tworząc je inspirował się jednak konkretnym modelem? Tego nie wiemy, mimo że minimalne podobieństwo do EQT Solution faktycznie jest zauważalne.

Modelka w hijabie, Carine Roitfeld, Paris Jackson i inni na okładkach nowego „CR Fashion Book”

Nowe numery „CR Fashion Book” są zawsze jednymi z najbardziej wyczekiwanych w sezonie, jednak tym razem mówi o nich jeszcze więcej osób. Wszystko za sprawą bohaterek okładek najnowszego, dziesiątego już wydania magazynu założonego przez była naczelną francuskiego „Vogue’a”, Carine Roitfeld. Z fantastycznych rozkładówek spoglądają na nas nie tylko siostry Hadid i Lara Stone, ale także sama założycielka oraz Paris Jackson i robiąca furorę modelka w hijabie – Halima Adem, z którą wywiad przeprowadziła sama Iman.

LVMH ogłosiło skróconą listę półfinalistów konkursu dla młodych projektantów 

Konkurs LVMH Prize for  Young Fashion Designers cieszy się coraz większym zainteresowaniem, o czym może świadczyć chociażby rekordowa liczba 1200 zgłoszeń, jakie młodzi projektanci nadesłali w tym roku. Komisja prestiżowego konkursu, który w zeszłych latach wygrywali Grace Wales Bonner, Jacquemus (nagroda specjalna) czy Marques Almeida, ogłosiła właśnie skróconą listę finalistów, którzy w tym roku powalczą o nagrodę w wysokości 300 tysięcy euro i 12-miesięcznego mentoringu ze strony zaangażowanych w inicjatywę ekspertów. Wśród 21 szczęśliwców znaleźli się m.in. Molly Goddard, marka Ambush, Cecile Bahnsen i Nabil El-Ayal. Jeśli nazwiska te w większości nic wam jeszcze nie mówią, radzimy jak najszybciej nadrobić zaległości, bo już niedługo może być o nich bardzo głośno. Wyniki konkursu LVMH poznamy 16. czerwca.

(fot. bof, mat. prasowe LVMH)

Sesja tygodnia: Taylor Hill w „Pop Magazine” wiosna-lato 2017 (fot. Charlotte Wales)

Stylizacja tygodnia: Brooklyn Beckham w płaszczu Burberry na rozdaniu BRIT Awards

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.