7 gwiazd muzyki, które zamarzyły o karierze w modzie. Z jakimi skutkami?

Skutki ambicji związanych z branżą mody są bardzo różne, więc postanowiliśmy podzielić naszych bohaterów na tych, którzy odnieśli sukces, tych, których projekty nie wypaliły oraz markę, która stoi pod znakiem zapytania.

Udało się!

„Victoria Beckham”

Posh założyła swoją markę w 2008 roku. Od tego czasu udało jej się stworzyć bardzo dobrze prosperującą firmę, a jej nazwisko jest międzynarodowym symbolem klasy i elegancji. W 2011 roku wygrała nagrodę dla Projektanta Roku podczas gali British Fashion Awards. Pokazy jej kolekcji są stałą częścią nowojorskiego tygodnia mody i należą do jednych z bardziej oczekiwanych.

„Material Girl” Madonny

Madonna wypuściła swoją kolekcję inspirowaną modą lat 80. w 2010 roku, która jest sprzedawana w sieci Macy’s. Piosenkarka pracowała nad projektami wspólnie ze swoją córką Lourdes, która z czasem założyła bloga Material World. Pomimo tego, że ubrania głównie są skierowane do nastolatek, to często noszą je Kelly Osbourne, Taylor Momsen czy Rita Ora.

„Billionaire Boys Club” Pharell’a Williamsa

W 2005 roku Pharell zaczął współpracę z japońską marką Nigo. Wspólnie stworzyli dwie marki – Billionaire Boys Club i Ice Cream. Na początku firma borykała się z wieloma problemami w związku z kłótnią pomiędzy Pharellem, a Reebokiem. Właśnie dlatego marka Williamsa pojawiła się dopiero w 2005 roku. Dzisiaj jego ubrania nosi między innymi Jay-Z, który jest też jednym z inwestorów.

Nie udało się…

„L.A.M.B.” Gwen Stefani

Marka L.A.M.B. (skrót od Love Angel Music Baby) została założona w 2003 roku, a pierwszy pokaz odbył się w 2004. Jej projekty były zainspirowane modą gwatemalską, japońską, indyjską i jamajską. W 2007 roku jej pokaz otworzył fashion week w Nowym Jorku. Piosenkarka przestała projektować kilka lat później, L.A.M.B. teoretycznie wciąż istnieje, ale już od dawna nie pokazuje nowych kolekcji.

„DW by Kanye West”

Zanim Kanye zaczął swoją współpracę z Adidasem, w 2012 roku zaprezentował w Paryżu kolekcję DW by Kanye West, która nie spotkała się z wielkim entuzjazmem. Wiele osób mówiło, że raper kopiował Ricardo Tisci z Givenchy. Z bólem serca raper pogodził się z porażką, ale jego wrodzona ambicja nie pozwoliła mu poddać się, dzięki czemu dziś może świętować sukces Yeezy.

„House Of Dereon” Beyonce

Queen B założyła markę wspólnie ze swoją mamą Tiną Knowles. Styl ubrań był inspirowany trzema pokoleniami kobiet w rodzinie piosenkarki. Marka powstała w 2004 roku, a jej hasłem reklamowym jest „Couture.Kick.Soul”. W 2012 roku firma zaprzestała produkcji dziecięcej kolekcji. Z kolei dzisiaj Beyonce projektuje dla Topshopu, a jej kolekcja Ivy Park okazała się sukcesem.

Czas pokaże

„Daya by Zendaya”

Zendaya od kilku lat chwalona jest za swój styl. Piosenkarka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć własną kolekcję, która swoją premierę miała w tym roku. W jej ramach pojawią się ubrania w rozmiarach od 0 do 22, a ceny zaczną się od 18 do 158 dolarów, dzięki czemu każda klientka znajdzie coś dla siebie.

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: gwiazdy w brzydkich swetrach

Ciężko powiedzieć kiedy (i dlaczego) swetry świąteczne stały się „modne”, ale na kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem to właśnie one królują w naszych szafach. We wzorki reniferów, bombek, a nawet ze świecącymi lampkami – im bardziej tandetne, tym lepiej. I chyba nikt nie jest lepszy w noszeniu ich niż celebryci, którzy prześcigają się w coraz to bardziej kreatywnych stylizacjach ze świątecznym motywem. Dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd tych gwiazd, które naszym zdaniem naprawdę wzięły sobie do serca „bożonarodzeniowy” look.

Święta 2017: gwiazdy w brzydkich swetrach
Kanye West
Patrząc na estetykę kolekcji zaprojektowanych przez Kanye, ciężko nam uwierzyć, że kiedykolwiek pojawił się publicznie w świątecznym swetrze. Ale jak mówią nie ma rzeczy niemożliwych. Pablo, podobnie jak reszta świata, też lubi świąteczny klimat. Raper postawił na bardziej klasyczną wersję świątecznego swetra, czyli biały z czerwono-zielonymi wzorkami.
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.