7 gwiazd muzyki, które zamarzyły o karierze w modzie. Z jakimi skutkami?

Skutki ambicji związanych z branżą mody są bardzo różne, więc postanowiliśmy podzielić naszych bohaterów na tych, którzy odnieśli sukces, tych, których projekty nie wypaliły oraz markę, która stoi pod znakiem zapytania.

Udało się!

„Victoria Beckham”

Posh założyła swoją markę w 2008 roku. Od tego czasu udało jej się stworzyć bardzo dobrze prosperującą firmę, a jej nazwisko jest międzynarodowym symbolem klasy i elegancji. W 2011 roku wygrała nagrodę dla Projektanta Roku podczas gali British Fashion Awards. Pokazy jej kolekcji są stałą częścią nowojorskiego tygodnia mody i należą do jednych z bardziej oczekiwanych.

„Material Girl” Madonny

Madonna wypuściła swoją kolekcję inspirowaną modą lat 80. w 2010 roku, która jest sprzedawana w sieci Macy’s. Piosenkarka pracowała nad projektami wspólnie ze swoją córką Lourdes, która z czasem założyła bloga Material World. Pomimo tego, że ubrania głównie są skierowane do nastolatek, to często noszą je Kelly Osbourne, Taylor Momsen czy Rita Ora.

„Billionaire Boys Club” Pharell’a Williamsa

W 2005 roku Pharell zaczął współpracę z japońską marką Nigo. Wspólnie stworzyli dwie marki – Billionaire Boys Club i Ice Cream. Na początku firma borykała się z wieloma problemami w związku z kłótnią pomiędzy Pharellem, a Reebokiem. Właśnie dlatego marka Williamsa pojawiła się dopiero w 2005 roku. Dzisiaj jego ubrania nosi między innymi Jay-Z, który jest też jednym z inwestorów.

Nie udało się…

„L.A.M.B.” Gwen Stefani

Marka L.A.M.B. (skrót od Love Angel Music Baby) została założona w 2003 roku, a pierwszy pokaz odbył się w 2004. Jej projekty były zainspirowane modą gwatemalską, japońską, indyjską i jamajską. W 2007 roku jej pokaz otworzył fashion week w Nowym Jorku. Piosenkarka przestała projektować kilka lat później, L.A.M.B. teoretycznie wciąż istnieje, ale już od dawna nie pokazuje nowych kolekcji.

„DW by Kanye West”

Zanim Kanye zaczął swoją współpracę z Adidasem, w 2012 roku zaprezentował w Paryżu kolekcję DW by Kanye West, która nie spotkała się z wielkim entuzjazmem. Wiele osób mówiło, że raper kopiował Ricardo Tisci z Givenchy. Z bólem serca raper pogodził się z porażką, ale jego wrodzona ambicja nie pozwoliła mu poddać się, dzięki czemu dziś może świętować sukces Yeezy.

„House Of Dereon” Beyonce

Queen B założyła markę wspólnie ze swoją mamą Tiną Knowles. Styl ubrań był inspirowany trzema pokoleniami kobiet w rodzinie piosenkarki. Marka powstała w 2004 roku, a jej hasłem reklamowym jest „Couture.Kick.Soul”. W 2012 roku firma zaprzestała produkcji dziecięcej kolekcji. Z kolei dzisiaj Beyonce projektuje dla Topshopu, a jej kolekcja Ivy Park okazała się sukcesem.

Czas pokaże

„Daya by Zendaya”

Zendaya od kilku lat chwalona jest za swój styl. Piosenkarka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć własną kolekcję, która swoją premierę miała w tym roku. W jej ramach pojawią się ubrania w rozmiarach od 0 do 22, a ceny zaczną się od 18 do 158 dolarów, dzięki czemu każda klientka znajdzie coś dla siebie.

ZobaczSchowaj komentarze

Plandid bije rekordy popularności na Instagramie! Co to takiego?

Na pewno nie raz scrollując Instagrama natrafiliście na zdjęcie kogoś swobodnie przechadzającego się po plaży czy popijącego wino w restauracji tak, jakby nie był świadomy znajdującego się w pobliżu aparatu. Ale czy zdawaliście sobie sprawę z tego, że ten typ fotografii tak naprawdę nie powstał przypadkiem, a co więcej jest rozwijającym się trendem podbijającym Instagram? Plandid, bo taką nazwę nosi najnowsza moda, zakłada w swojej filozofii pozowane, ale nieprzerysowane kadry, które mają wyglądać niezwykle spontanicznie i naturalnie. Czy to oznacza koniec ery selfie w lustrze i idealnych dzióbków?

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

Skąd wzięło się samo słowo „plandid” i cała idea? 

Pojęcie to powstało z połączenia dwóch słów– „planned” i „candid”, co oznacza nic innego jak kombinację przymiotnika „zaplanowany” i określenia „niepozowane zdjęcie”. Odnosząc się do definicji, plandid ma być ostrożnie wyważonym ujęciem najczęściej wykonywanym jednej osobie, które w przeciwieństwie do pozowanych kadrów ma wyglądać niezwykle spontanicznie, niemal tak jakby osoba uwieczniona na fotografii była na tyle pochłonięta jakąś codzienną czynnością, że kompletnie nie zwróciła uwagi na czyhającego obok paparazzi. Podczas gdy prawdopodobnie w rzeczywistości zdjęcie powtarzane było jakieś 50 razy w specjalnym miejscu i z odpowiednio wybraną pozą.

Czemu ludzie decydują się na robienie tego typu zdjęć?

Głównie przez to, że stanie sztywno przed obiektywem aparatu i mówienie „cheese” czy wyciąganie ręki i składanie ust w dzióbek podobno jest już passe. Co więcej, trend lansują jedne z największych gwiazd, które chętnie dzielą się swoim prywatnym życiem na Instagramie, między innymi Beyonce, siostry Jenner, Bella Hadid czy Alessandra Ambrosio. Nową modę szybko podchwyciły także polskie influencerki takie jak Anja Rubik, Jessica Mercedes czy Maffashion. Jednak jak głoszą statystyki, pomimo tego, że trend szybko przyjął się wśród sław, nie jest jeszcze do końca znany wśród innych użytkowników (a może nie każdy jest go po prostu świadomy?), bowiem pod tagiem „plandid” udało nam się znaleźć jedynie 3600 zdjęć co wypada dość blado przy wyniku jaki udało się uzyskać tagowi „selfie”, pod którym kryje się ponad 313 milionów ujęć.

No i wreszcie… Jak zrobić idealny „plandid”? Szybka instrukcja!

  1. Najpierw wybierz odpowiednią lokalizację (najlepiej z dobrym światłem!) oraz czynność jaką będziesz wykonywać np. picie wina w restauracji, wchodzenie bądź wychodzenie z basenu albo spontaniczny spacer po pięknej plaży w Malibu.
  2. Poproś przyjaciółkę, partnera bądź jakąkolwiek inną osobę o anielskiej cierpliwości do poświęcenia swojego czasu na wykonanie idealnego ujęcia.
  3. Czas na pozę! Wybierz taką, która nie wzbudzi w nikim najmniejszych podejrzeń o ustawionym zdjęciu. Koniecznie pamiętaj o tym, aby pod żadnym pozorem nie spojrzeć w obiektyw aparatu – to zrujnowałoby teorię o twojej niewiedzy na temat czyhającego paparazzi.
  4.  Pozuj do czasu aż perfekcyjne ujęcie będzie wyglądało jak najbardziej naturalnie i niewymuszenie. Nasza rada? Bądź zawzięty i bezkompromisowy! W końcu czego nie robi się dla dobrego ujęcia na Instagramie?

Glow 🌅💛

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

A wy co myślicie? Czy ten rozwijający się trend będzie w stanie na dobre zawładnąć Instagramem czy jest to tylko kolejny bezsensowny wymysł i chwilowa zajawka?

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.