5 pytań do Rity Ory

Na czerwony dywan i wielkie gale nosi efektowne suknie z domów mody, takich jak: Tom Ford, Zuhair Murad, Zac Posen, Elie Saab, Vivienne Westwood oraz Jeremy Scott. Jej przygoda z projektowaniem sportowej odzieży trwa już od kilku lat. Teraz Rita Ora postanowiła zaprojektować kapsułową kolekcję bielizny wraz z marką Tezenis, należącą do grupy Calzedonia, której jest ambasadorką już od ponad roku. O tym, skąd czerpała inspirację oraz jakie ma dalsze plany na zdobywanie doświadczenia jako projektantka mody opowiedziała nam podczas niedawnego pobytu w Polsce.

Jesteś artystką i najlepiej wyrażasz się poprzez muzykę. Czego słuchałaś projektując kolekcję wraz z zespołem marki Tezenis?
Tak, to prawda, nieustannie słucham muzyki. Podczas pracy nad kolekcją wybierałam najczęściej utwory The Weeknd, Whitney Houston – którą podziwiam od zawsze, oraz Mariah Carey, która ma niesamowity głos. Jestem osobą, którą inspirują wielkie gwiazdy. Dlatego chciałam zaprojektować kolekcję bielizny, która będzie podkreślać kobiecość prawdziwej diwy.

Do tego nawiązuje moje kolejne pytanie. Czy twoja kolekcja dla Tezenis jest też dla zwykłych kobiet czy tylko dla odważnych diw?
Jest zdecydowanie dla każdej z nas. Chciałam, aby kobiety nosząc ją czuły się pewniej, aby dodawała im siły. Uważam, że obecnie potrzebna jest nam większa wiara w siebie, nie możemy zapatrywać się tylko i wyłącznie na okładki magazynów, które często wpędzają nas w kompleksy. Takie odczucia chciałam przemycić w swojej kolekcji. Chciałabym widzieć w niej mocne kobiety. My kobiety, powinnyśmy się bardziej wspierać.

Na jakie inne okazję można nosić tę bieliznę?
Chciałabym, aby można ją było nosić na co dzień. Będzie świetnie wyglądała z dżinsami, marynarką, ale także pod zwykłym t-shirtem. Kobiety mogą się inspirować moim dzisiejszym strojem – mam na sobie skórzaną kurtkę i dzwony. Nie chciałabym, żeby była noszona tylko w sypialni.

Chciałabyś rozszerzyć swoją kapsułową kolekcję dla Tezenis lub w przyszłości zostać projektantką mody?
Zdecydowanie tak! Chciałabym rozwijać się muzycznie, ale także jako projektantka mody. Zrobiłam aż 15 kolekcji z marką Adidas, więc myślę, że wiele się nauczyłam do tej pory. Okazuje się jednak, że projektowanie bielizny jest o wiele trudniejsze. Uważam, że jest to nowy rozdział w moim rozwoju zawodowym i muszę przyznać, że mam ochotę na wielki sukces. 

Współpracujesz z wieloma markami odzieżowymi, jesteś muzą Jeremiego Scotta. Czy jest jakiś projektant mody, którego podziwiasz najbardziej i chciałabyś z nim współpracować?
Tak, uwielbiam Jeremiego, jest moim dobrym przyjacielem. Podziwiam też osobowość i talent Toma Forda. Myślę, że poznawanie projektantów i wdrażanie się w świat mody, było świetnym wstępem do projektowania. Bardzo ważne jest, aby mieć szacunek do pracy każdego projektanta i doceniać jego wysiłek, bo to zawsze zaprocentuje w przyszłości.

Bardzo dziękuje za rozmowę.
Dziękuję bardzo.

ZobaczSchowaj komentarze

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Będąc w pracy chcemy czuć się pewne siebie, ale nie mniejsze znaczenie ma wygoda oraz aspekty estetyczne! Wszystko to mają w sobie ubrania Lidii Kality z kolekcji biznesowej – Office Code-23. Projektantka po raz drugi wychodzi na przeciw kobietom pracującym i spełnia ich oczekiwania!

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Bez względu na wykonywany zawód i wiek ubrania z kolekcji polskiej projektantki wpisują się w najnowsze trendy i podkreślają charakter noszącej je kobiety – ambitnej, odnoszącej sukcesy oraz czerpiącej satysfakcję z pracy. W najnowszej kolekcji biznesowej znajdziemy inspirację damską jak i męską garderobą. Męskie marynarki w połączeniu z bluzkami z baskinką czy wstążkami wiązanymi zamiast krawata nadają całości lekkości jak i kobiecego charakteru. Lidia Kalita zamiast gładkich koszul proponuje te w geometryczne wzory jak grochy czy pasy, razem z nieszablonowym wykończeniem rękawów czy asymetrią. Oprócz tego w kolekcji znajdują się kraciaste garnitury, dwurzędowe marynarki, lekkie spódnice oraz spodnie cygaretki. Cała kolekcja zamyka się w czterech kolorach – bieli, czerni, delikatnej szarości oraz pudrowym różu.

Kolekcja jest już dostępna w butikach projektantki jak i w sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności