5 pytań do … Marceliny Zawadzkiej

Dziś zadajemy pytania wyjątkowo interesującej kobiecie. Znana jako miss Polski, ambasadorka polskiej marki kosmetycznej Bell i, o czym nie wiele osób wie, kosmetolog z wykształcenia – Marcelina Zawadzka, opowiada czym powinnyśmy kierować się kupując kosmetyki, jak pielęgnować cerę i zdradza swój ulubiony trick urodowy. Sprawdźcie!

Jakie są twoje ulubione kosmetyki z oferty Bell i za co je cenisz?
Ostatnio zakochałam się w rozświetlaczu HYPOAllergenic Face & Body Illuminating Powder matowej płynnej pomadce HYPOAlergenic Mat Lip Liquid. Perfekcyjny makijaż ust i pięknie rozświetlona cera sprawiają, że czuję się seksownie i kobieco. Bardzo lubię kosmetyki Bell HYPOAllergenic nie tylko za delikatną formułę, ale także subtelny efekt. Przykładowo hypoalergiczny fluid rozświetlający z serii to kosmetyk, który towarzyszy mi każdego dnia! Idealnie wyrównuje koloryt i optycznie rozświetla cerę. Nie rozstaję się także z kosmetykami do oczu z tej serii. Na większe wyjścia używam paletki cieni do powiek Hypoallergenic Nude Eyeshadow. Nie musze martwić się o poprawki makijażu, a subtelne kolory świetnie podkreślają mój kolor oczu.

Jaki jest twoje ulubiony trick urodowy?
Uważam, że najbardziej wyrazisty efekt zapewnia makijaż oczu i lubię minimalistyczny makijaż. Maluję nie tylko rzęsy, ale także brwi – wystarczy naturalny kształt brwi zaakcentować odpowiednim kolorem cienia, pod oczy nałożyć odrobinę korektora. To dla mnie, poza podkładem, podstawa makijażu. Ładnie podkreślone oczy to mój sposób na makijaż w 5 minut – twarz od razu wygląda bardziej świeżo, często stosuję też róż i rozświetlacz. Ten zestaw jest dla mnie zawsze gwarancją, że będę wyglądać świeżo i naturalnie.

Z jakiego etapu pielęgnacji nie mogłabyś nigdy zrezygnować ?
Zwracam uwagę zarówno na dokładne oczyszczenie, jak i nawilżenie cery. Co ważne, o nawilżeniu powinny pamiętać nie tylko dziewczyny o suchej skórze, i nie dotyczy to tylko skóry na policzkach czy nosie. Zawsze mam w torebce regenerujący balsam do ust, którego używam przy każdej okazji. Kolorowe pomadki nie wyglądają dobrze na spierzchniętych, suchych wargach. Efekty braku odpowiedniej pielęgnacji widać od razu i nie pomoże w tym żaden makijaż. Zawsze robię także dokładny demakijaż i oczyszczam skórę przed snem. Żaden krem czy serum nie będzie działać w pełni, jeśli nie zadbamy o to, by skóra była odpowiednio oczyszczona.

Poradź nam jako kosmetolog czym kierować się w doborze kosmetyków?
Powinnyśmy zwracać uwagę na właściwości składników – czy są dostosowane do naszego rodzaju cery i jej indywidualnych potrzeb. To jest ważne także w przypadku kosmetyków do makijażu. Lekka konsystencja podkładu sprawdzi się przy cerze normalnej czy mieszanej, jednak problematyczna skóra będzie potrzebowała bardziej odżywczej formuły. Szczególnie ważne jest to dla osób ze skórą wrażliwą, której łatwo jest zaszkodzić przez używanie nieodpowiednich kosmetyków. Kosmetyki Bell HYPOAllergenic, których jestem ambasadorką są dedykowane właśnie tej grupie osób, ale z powodzeniem korzystają z nich też osoby które wybierają kosmetyki w sposób świadomy – nie tylko po to by uzyskać idealny makijaż ale również stosować takie kosmetyki, które są bezpieczne i nie wywołają podrażnień.

Jakie polskie marki modowe cenisz najbardziej i dlaczego?
Bardzo lubię markę Bizuu – projekty dziewczyn są niezwykle kobiece i utrzymane w najmodniejszych trendach. A kolekcja Powerpuff Girls to zupełne szaleństwo – każda z nas przecież chciała mieć T-shirt z Atomówkami jako dziecko! Uwielbiam także kolekcje Łukasza Jemioła – sukienki i tuniki sprawdzają się świetnie na co dzień i na wielkie wyjścia.

ZobaczSchowaj komentarze

Profile beauty na Instagramie, które musicie znać

Każdy kto po raz pierwszy zaczynał przygodę z makijażem doskonale wie, że to trudna sztuka i nie wszyscy mają do niej talent. Z pomocą przychodzą nam wtedy tutoriale, które do tej pory oglądaliśmy najczęściej na YouTube, ale od jakiegoś czasu Instagram rośnie na coraz większą konkurencję. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd kilku kont beauty, które sprawią, że każda fanka makijażu spędzi godziny na ich przeglądaniu.

Pat McGrath

Jeśli ktoś interesuje się wizażem to z pewnością nie raz i nie dwa słyszał o tej pani. Sama Anna Wintour okrzyknęła ją najbardziej wpływową makijażystką na świecie. Pat McGrath już od 20 lat pracuje w branży beauty i ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody. To właśnie ją możemy najczęściej zobaczyć za kulisami pokazów od Nowego Jorku po Mediolan. Pat od jakiegoś czasu projektuje również swoje autorskie kosmetyki, a my zawdzięczamy jej takie trendy jak brokatowe czy metaliczne usta. Jej Instagram to prawdziwa mieszanka zdjęć kampanii reklamowych, szykujących się na czerwony dywan celebrytów i modelek za kulisami pokazów.

NikkieTutorials

Ponad 5 milionów obserwatorów mówi samo za siebie. Nikkie to królowa makijażowych tutoriali na Instagramie, które są wyświetlane nawet po kilka milionów razy. Na jej profilu znajdziemy wszystko – od tego jak wykonać idealną kreskę po porady jak wykonturować twarz. Nikkie zapoczątkowała też trend na filmiki „The Power of Makeup”, na których dziewczyny malują sobie tylko pół twarzy, aby pokazać jaką różnicę potrafi zrobić makijaż. Jeśli nie macie czasu na oglądanie długich tutoriali na YouTube, a chcecie się nauczyć trudnej sztuki makijażu, to Nikkie jest właśnie dla was!

Mario Dedivanovic

Uwielbiacie makijaże Kardashianek? Jeśli tak, to z pewnością słyszeliście o jej makijażyście (i przyjacielu) Mario Dedivanovicu. To właśnie temu Amerykaninowi, pochodzącemu z Albanii, zawdzięczamy modę na konturowanie. Dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych makijażystów celebrytów. Oprócz Kim, często współpracuje z Chrissy Teigen i Jennifer Lopez. Mario niedawno zaprojektował też swoją własną paletkę do cieni wspólnie z marką Anastasia Beverly Hills, która jest marzeniem chyba każdej fanki makijażu. Na Instagramie śledzi go już prawie 3 miliony osób, które mogą obserwować jego pracę oraz prywatne życie. Mario prowadzi również masterclass, na których uczy tajników makijażu. Niestety prowadzi je tylko na terenie USA.

HudaBeauty

Huda Kattan to jedna z najpopularniejszych Instagramowych blogerek beauty. Huda w przeciwieństwie do wielu innych makijażowych guru w mediach społecznościowych nie zaczęła od pracy w dziale beauty. Początkowo zajmowała się finansami na Wall Street w Dubaju, ale postanowiła z tego zrezygnować i wyjechać do jednej z najlepszych szkół wizażu w Los Angeles. Dzisiaj jej profil na Instagramie z tutorialami makijażowymi ma już ponad 15 milionów obserwatorów, a sama Kattan posiada również własną markę kosmetyczną – HudaBeauty.

Anastasia Beverly Hills

Niewiele marek kosmetycznych może pochwalić się ponad 11 milionami obserwatorów na Instagramie. Profil Anastasia Beverly Hills to niekończące się źródło makijażowych inspiracji. Znajdziemy tam porady makijażowe, inspiracyjne zdjęcia dziewczyn z całego świata oraz oczywiście nowości kosmetyczne w ofercie marki. My tylko czekamy na to, aż będzie dostępna w Polsce!

Gelcream

 

Profil Gelcream to przede wszystkim piękne zdjęcia produktów do pielęgnacji i makijażu, ale nie tylko. Znajdziemy tam również dłuższe opisy recenzujące poszczególne kosmetyki, jak porady na temat stosowania wybranych kosmetyków. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to nie czekajcie i obserwujcie, bo warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności