5 pytań do… OUTFIT FORMAT

Outfit Format to polska marka odzieżowa, która stawia na szlachetną prostotę oraz stroje na każdą okazję. Ponieważ ma spory apetyt na podbój rynków zagranicznych, będzie jednym z siedmiu projektantów, którzy w ramach HUSH Warsaw International pokażą swoje kolekcje na targach The Gallery w Düsseldorfie. W dzisiejszej odsłonie naszego cyklu „5 pytań do…” rozmawiamy więc o szerszej ekspansji marki oraz spełnianiu prawdziwych potrzeb klientów. Sprawdźcie!

Dlaczego marka Outfit Format  zdecydowała się pojechać wraz z HUSH Warsaw na targi The Gallery do Düsseldorfu?
Od kilku sezonów doskonale układa się nam współpraca z HUSH Warsaw w zakresie m.in. uczestnictwa w targach. Dziewczyny to profesjonalistki i świetne organizatorki. Uczestnictwo w branżowych targach międzynarodowych jest podstawowym elementem założeń biznesowych naszej marki, mamy już również  doświadczenia w tym obszarze. Wierzymy, że połączenie tych elementów może przynieść naszej marce nowe interesujące kontakty biznesowe w Dusseldorfie.

Czy marka postrzega Niemcy jako atrakcyjny rynek? A może stanowi on punkt wyjścia do planów o szerszej ekspansji zagranicznej?
I jedno i drugie. Ubrania marki mają bardzo dobry odbiór na rynku niemieckim. Wiemy to z targów B2B oraz B2C na jakie tam jeździmy od roku. Jesteśmy również obecni w kilku butikach multibrandowych w Berlinie i Kolonii. Rynki docelowe, na które kierujemy uwagę to oprócz Niemiec Skandynawia, Szwajcaria, Austria, Francja i Wyspy Brytyjskie. W dalszych planach Hiszpania i Portugalia.

Tak jak pozostałe marki, które zaprezentują swoją ofertę podczas targów, OF pokaże kolekcję na przyszłą wiosnę i lato. Czego możemy się po niej spodziewać?
Jak zawsze w kolekcji pojawia się czerń i biel, będą tez kontrasty i tu mamy na myśli nie tylko kolorystykę kolekcji. Romantyczny i kobiecy detal spotka się z geometrycznymi i nowoczesnymi formami. Także w obrębie i tej kolekcji będzie można stworzyć wiele ciekawych zestawów na rożne okazje.

W jakich kilku słowach można opisać odbiorcę marki i jego styl?
Odbiorca naszej marki to kobieta, która nie chce wyglądać na „przestrojoną” lub „przebraną”, chce komunikować własny, bezpretensjonalny styl. Jednocześnie ma świadomość obowiązujących trendów, ceni unikalny detal oraz wysoką jakość.

Stawiacie przede wszystkim na efektowny minimalizm i pewną kapsułowość garderoby budowanej na ubraniach z metką OF. Dlaczego akurat taki kierunek? Podejście to wynika z czystego pragmatyzmu, czy może kryje się za nim inna idea?
Tutaj również obie tezy są prawdziwe. Kierujemy uwagę na prostotę oraz spójność elementów kolekcji, które faktycznie można łatwo zestawiać między sobą oraz z innymi ubraniami. Na bazie doświadczeń własnych oraz innych kobiet uważamy, że to kluczowe aby efektywnie i jednocześnie efektownie zarządzać własnym wizerunkiem. Tak aby przy każdej okazji świetnie wyglądać nie inwestując w to mnóstwa czasu i pieniędzy. Idea naszej marki kryjąca się za tym podejściem, wyraża się w haśle minimalizmu „mniej znaczy więcej”. Pamiętamy jednak zawsze, że „prostota to przeciwieństwo łatwizny”. Tym ideom hołduje nasza marka w swojej codziennej pracy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wybieramy najmodniejsze botki na jesień!

W tym sezonie botki wybieramy nie tylko z czysto pragmatycznych względów, ale także tych modowych. Obok długich kozaków i pantofli w stylu retro, botki są jednym z wiodących trendów jesieni i występują w obezwładniającej wręcz różnorodności form, stylów i deseni. Zobaczcie 15 modeli, które szczególnie przypadły nam ostatnio do gustu!

Jeśli, tak jak my, należycie do fanek botków, obecny sezon stwarza naprawdę świetną okazję do nabycia bardzo różnorodnych i nietuzinkowych modeli, począwszy od tych pokrytych motywem panterki, a na welurowych kończąc. Miłośniczki klasyki także nie będą zawiedzione – klasyczne fasony na szpilce i z ostrzejszym czubkiem także są mocno w trendzie (znajdziecie je na przykład w ofercie polskiej marki 3i).

My  w tym sezonie stawiamy szczególnie na modele wykonane z jasnej skóry i na klockowym obcasie, które będziemy nosić z dżinsami o poszarpanej nogawce i kabaretkami. Jeśli szukacie dla siebie odpowiedniej pary, koniecznie sprawdźcie poniżej nasze propozycje!


Zakupy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 400 ZŁ

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

H&M

BOTKI
149,90 ZŁ

3I

BOTKI
320 ZŁ

3I

BOTKI
480 ZŁ

3I

BOTKI
420 ZŁ

3I

BOTKI
420 ZŁ

3I

BOTKI
490 ZŁ

ZARA

BOTKI
399 ZŁ

ZARA

BOTKI
299 ZŁ

MANGO

BOTKI
199,90 ZŁ

ASOS

BOTKI
OK. 220 ZŁ

ASOS

BOTKI
OK. 250 ZŁ

ALDO

BOTKI
599,90 ZŁ

ALDO

BOTKI
334,50 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.