5 powodów, za które zawsze będziemy kochać George’a Michaela

Jego śmierć zaskoczyła chyba wszystkich. Nikt nie spodziewał się, że George Michael opuści nas w święta, które przecież co roku upływają w rytm jego hitu. Były wokalista Wham był jednak prawdziwą osobowością, dzięki czemu nigdy nie zabraknie go w naszych sercach.

1. Miał najfajniejsze przyjaciółki na świecie

Przełom lat 80. i 90. to czas, w którym każdy chciał być jak lub z supermodelkami – to właśnie one hipnotyzowały, podniecały i emocjonowały tłumy. Nic więc dziwnego, że wielu zazdrościło George’owi Michaelowi, który był przez nie ubóstwiany. Teledysk do „Freedom ‘90” przeszedł do historii, a tuż po jego śmierci pożegnały go ikony modelingu, m.in. Cindy Crawford, Linda Evangelista, Naomi Campbell, Christy Turlington, a także inne żywe legendy muzyki, jak Madonna, Elton John czy Cher. Tych ostatnich jednak coraz mniej…

Feeling very honored to have been part of #GeorgeMichael’s #Freedom90 video. His bravery inspired all of us. RIP George 💔

Film zamieszczony przez użytkownika Cindy Crawford (@cindycrawford)


2. Potrafił śmiać się z siebie

W kwietniu 1998 roku George został zatrzymany przez policję za „czyny lubieżne” w jednej z publicznych toalet w Beverly Hills. Później okazało się, że kompanem muzyka była męska prostytutka. To wydarzenie doprowadziło do jego coming outu w tym samym roku. Artysta postanowił zażartować ze skandalu, jaki wywołał i wydarzeniu, które oburzyło część opinii publicznej, poświęcił teledysk do piosenki „Outside”, w której odgrywa niejako tamtą sytuację. „Postanowiłem zrobić to w plenerze, bo byłem zmęczony seksem w czterech ścianach” – skomentował całe zajście.

3. Traktował modę jako formę protestu

Modelki go kochały, a on kochał modę. Niezwykła wrażliwość pozwoliła mu na długie lata wyznaczać trendy. Zaczesana grzywa na Michaela przeszła do historii, podobnie jak jego t-shirty ze sloganami, które powstawały we współpracy z projektantką Katharine Hamnett, która dziś jest jedną z inspiracji Kanyego Westa. Hasło „Choose life” pojawiło się po raz pierwszy w teledysku do „Wake Me Up Before You Go-Go” i szybko stało się „must have” dla wszystkich dzieciaków na Zachodzie. Wyrażało całą obawę o współczesny świat, zimną wojnę czy problem głodu w Afryce. George pokazał, że można równocześnie tańczyć i coś przekazywać.

4. Był dobrym człowiekiem

Choć był żywą legendą i opływał w bogactwie (jego fortuna jest szacowana na 100 milionów funtów) to pozostawał wrażliwym i uczynnym mężczyzną. Gdy dowiedział się, że obsługująca go kelnerka jest zadłużoną studentką dał jej napiwek w wysokości 5 tysięcy funtów. Okazuje się także, że anonimowo pomagał potrzebującym – po jego śmierci prezenter telewizyjny Richard Osman ujawnił, że po jednym z jego programów, w którym występowała chora na białaczkę dziewczynka, do stacji zadzwonił sam Michael, by dowiedzieć się gdzie ma przelać potrzebne jej 15 tysięcy funtów.

5. Uwielbiał wolność

Przełomem w jego życiu był rok 1998, w którym ostatecznie wyszedł z szafy i ogłosił światu, że jest gejem. To dla jego przyjaciół nie stanowiło jednak tajemnicy – George w swoim życiu był w kilku poważnych związkach męsko-męskich, choć w latach 80. spotykał się z samą Brooke Shields. „Najważniejsza dla mnie jest wolność i pewność, że mogę w pełni wyrażać samego siebie” – powiedział w jednym z wywiadów i to chyba pozostało jego życiowym przesłaniem.

George, nie zapomnimy Cię!

ZobaczSchowaj komentarze

Cindy Crawford powraca w reklamie Pepsi

Ostatnie miesiące nie były łatwe dla Pepsi. Afera z Kendall Jenner oraz reklamą, która stanęła w ogniu krytyki sprawiła, że wokół marki zaczęło krążyć więcej negatywnych niż pozytywny komentarzy. Jednak na horyzoncie widać pozytywne zmiany, ponieważ w kolejnej reklamie powróci nie kto inny jak – Cindy Crawford.

W tym roku marka Pepsi będzie świętowała swoje 120-lecie istnienia i aby to uczcić koncern postanowił zorganizować kampanię „Pepsi Generations”, która zostanie zainaugurowana podczas finału Super Bowl, który odbędzie się 4. lutego tego roku. Właśnie wtedy zadebiutuje reklama z udziałem Cindy Crawford, która będzie nawiązaniem do kultowego spotu z udziałem supermodelki z 1992 roku.

To jednak nie koniec niespodzianek. U boku Cindy zobaczymy również jej syna, Presley Gerbera, który wspólnie ze swoją siostrą Kaią podbija branżę mody. Niestety, będziemy musieli jeszcze trochę poczekać zanim zobaczymy efekt finalny, ale w sieci pojawiła się już zapowiedź reklamy. Czy Cindy i Pepsi uda się powtórzyć sukces z 1992 roku? Czas pokaże!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności