5 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Tym razem gwiazdy kampanii Net-a-porter wybrały się w jesienną podróż do Paryża, gdzie fotografował je Gregory Harris, a stylizowała Morgana Pilcher. Najnowszy spot reklamowy giganta e-commerce’u prezentuje pięć najważniejszych trendów, jakie będziemy nosić  w nadchodzącym sezonie– ciemne kwiatowe printy, odważne kolory, garnitury, ubrania w stylu „cozy” oraz „disco glam”.

Modelki zaangażowane do kampanii, czyli Luna Bijl, Mayowa Nicholas, Jing Wen i Radhika Nair pozują na ulicach francuskiej stolicy ubrane w stylizacje kultowych marek takich jak Balenciaga, Gucci oraz Calvin Klein, ale nie tylko. Twarze najnowszego spotu pojawiają się także w ubraniach pochodzących od obiecujących, dość nowych na rynku marek– między innymi od polskiej projektantki Magdy Butrym czy Brytyjki, Emilii Wickstead.

Szefowa Net-a-Porter– Alison Loehnis wspólnie z detalistą męskiego odpowiednika platformy, Mr Porter twierdzą, że kampania wystylizowana jest tak, aby odzwierciedlała potrzeby klienta podążającego za modą i na własny sposób interpretującego trendy. Takiego, który pragnie wypróbować ubrania gotowe do noszenia od różnych projektantów, ale także dopełnić całą swoją stylizację za pomocą dodatków– butów, torebek i biżuterii.
Patrząc na spot i wykorzystane w nim stylizacje stwierdzamy jedno: jesień w modzie zapowiada się naprawdę ekscytująco!
ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Nenukko z Dziewuchy Dziewuchom

Bohaterkami najnowszej kampanii Nenukko, czyli marki odzieżowej dostarczającej nowatorskich ubrań współczesnemu człowiekowi, zostały wyjątkowe postacie, twórczynie szerokiego ruchu społecznego Dziewuchy Dziewuchom, które wywołały w Polsce niemałą rewolucję. O kobietach zrobiło się głośno odkąd 1 kwietnia 2016 roku podjęły decyzję o założeniu fanpage’a, w celu przeciwstawienia się projektowi ustawy ograniczającej prawo do przerywania ciąży. Jednak Barbara, Agata, Joanna i Katarzyna dotąd znane były jedynie „pod przykrywką” Internetu, niewiele z nas wiedziało bowiem kim są i jak wyglądają administratorki strony. Aż do teraz, kiedy to wszystkie wspólnie postanowiły wziąć udział w kampanii promującej najnowszą kolekcję „The Next Chapter” marki Nenukko na sezon jesień-zima 2017. Zdjęcia w mrocznym klimacie wykonała Aga Bilska.

Nowa kampania Nenukko z Dziewuchy Dziewuchom
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.