5 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Tym razem gwiazdy kampanii Net-a-porter wybrały się w jesienną podróż do Paryża, gdzie fotografował je Gregory Harris, a stylizowała Morgana Pilcher. Najnowszy spot reklamowy giganta e-commerce’u prezentuje pięć najważniejszych trendów, jakie będziemy nosić  w nadchodzącym sezonie– ciemne kwiatowe printy, odważne kolory, garnitury, ubrania w stylu „cozy” oraz „disco glam”.

Modelki zaangażowane do kampanii, czyli Luna Bijl, Mayowa Nicholas, Jing Wen i Radhika Nair pozują na ulicach francuskiej stolicy ubrane w stylizacje kultowych marek takich jak Balenciaga, Gucci oraz Calvin Klein, ale nie tylko. Twarze najnowszego spotu pojawiają się także w ubraniach pochodzących od obiecujących, dość nowych na rynku marek– między innymi od polskiej projektantki Magdy Butrym czy Brytyjki, Emilii Wickstead.

Szefowa Net-a-Porter– Alison Loehnis wspólnie z detalistą męskiego odpowiednika platformy, Mr Porter twierdzą, że kampania wystylizowana jest tak, aby odzwierciedlała potrzeby klienta podążającego za modą i na własny sposób interpretującego trendy. Takiego, który pragnie wypróbować ubrania gotowe do noszenia od różnych projektantów, ale także dopełnić całą swoją stylizację za pomocą dodatków– butów, torebek i biżuterii.
Patrząc na spot i wykorzystane w nim stylizacje stwierdzamy jedno: jesień w modzie zapowiada się naprawdę ekscytująco!
ZobaczSchowaj komentarze

Święty Mikołaj jakiego jeszcze nie widzieliście

Święty Mikołaj większości z nas kojarzy się ze starszym panem z brodą w czerwono-białym ubraniu z dziecięcych opowieści. To jego, a raczej prezentów, które przyniesie, wyczekiwaliśmy w Wigilię i to on jest jednym z najważniejszych symboli Bożego Narodzenia. Ale czy ten starszy pan zawsze musi wyglądać tak samo? Firma Alvanon we współpracy z Lelandem Fosterem, pochodzącym z Brooklynu artystą postanowili to zmienić i zamiast tradycyjnych czerwono-białych elementów, ubrali Mikołaja w… projekty Gucci, Calvina Kleina czy Vetements. Jak wyszło? Oceńcie sami!

Święty Mikołaj jakiego jeszcze nie widzieliście
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności