5 „it bag”, które rządzą tej wiosny!

Nie zawsze możemy wypłacić wszystkie oszczędności z konta by kupić najnowszą torebkę Chanel. Ale to nie znaczy, że nie chcemy wiedzieć, co jest teraz modne. Dlatego postanowiłyśmy przyjrzeć się fasonom torebek od największych projektantów i wybrać te, które będą hot tej wiosny.  Poniżej przedstawiamy wam pięć najmodniejszych. Te torebki zyskały na popularności w tym sezonie nie tylko ze względu wyłącznie na swoje piękno, ale także na interesujące zestawienia kolorów, funkcjonalną wielkość czy niecodzienny kształt.

Inspiracja kulturą Punk jest w modzie od kilku sezonów. JW Anderson w tym sezonie tak pięknie użył punkowego motywu, iterpretując go jednak od nowa. Tym samy sprawił, że ponownie zakochujemy się w jego torbach. Swoim pięknem zamszowym torebkom w kolorze baby blue, dodał mocną, wyraźną ozdobę – okrągłą srebrną trochę kojarzącą się z peersingiem. Umieszczając ją na froncie torby sprawia, że zapięcie wygląda nie tylko na  wytrzymałe, także do pięknie kontrastuje z subtelnym kształtem listonoszki.

Od czasu odcinka „Seksu w wielkim mieście”, w którym Samantha kupiła podrobioną torbę z logo Fendi, nie było takiego szału na logomanię. Włoski dom mody podąża za bardzo modnym ostatnio trendem, czego efektem jest przeźroczysta shopperka w słynne logo. Ta torba jest tak poręczna i pojemna, że zmieścicie tu wszystko. Tak naprawdę jednak nie tylko materiał ozdobiony logo jest modny, ale przede wszystkim uchwyt w postaci koszykowych rączek. W tym sezonie każda torba z takimi rączkami będzie hitem. 

Powrót tzw.”nerek”, których większość z nas zarzekała się, że nie założy, bo zbyt kojarzą się ze stylem sprzedawców ze Stadionu tysiąclecia. Dzięki marce Balanciaga wracają do łask i każdy kto chce być zapan brat z trendami nie może nie mieć takiego modelu w swojej kolekcji. Torby na pasku nie znikną w najbliższym czasie, więc jeśli nie byłeś wcześniej w trendach, teraz może być dobry czas. Gorąca rada: pożądana nowa, urocza wersja Balenciagi wygląda najlepiej, gdy nosi się ją na klatce piersiowej zamiast na biodrach.

Kolorowa torba marki BOYY, model‘BOBBY 23’  wywołał poruszenie i z miejsca stał się obiektem pożądania. Wszystko dzięki swoim oversize’owym sprzączkom i nieoczekiwanym kombinacjom kolorów. Ten model to nasz faworyt. 

Trudno w tym sezonie znaleźć markę, która nie ma w swoim portfolio torebki w kształcie wiaderka, ale w wykonaniu skrajnie minimalistycznym. Bez loga, piór czy innych dodatków. Możecie nazwać to efektem Céline, ale widocznie minimalizm nadal jest w cenie.

A wam, który model najbardziej się podoba?

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności