5 ikon stylu, które zawsze ubierają się tak samo

Jako czytelnicy Fashion Post, na pewno interesujecie się trendami i spędzacie codziennie mnóstwo czasu, przygotowując modne stylizacje. Jeśli jednak presja otoczenia jest zbyt duża, a kompletowanie looków inspirowanych wybiegami zaczyna być na maksa frustrujące, jest pewna rzadko uczęszczana ścieżka, którą możecie podążyć. Mowa o… ubieraniu się zawsze tak samo. Na świecie jest mnóstwo znanych fashionistów, którzy z różnych powodów postanowili być jak bohaterowie kreskówek i uczynić z jednej stylizacji swój znak rozpoznawczy. Sprawdźcie, o kim mowa, a potem weźcie się za porządki w szafie.

Mark Zuckerberg

 

Typ jest jednym z najbardziej wpływowych kolesi i najmłodszych miliarderów na świecie i totalnie mógłby nosić codziennie inne kreacje Givenchy Couture, a torby Birkin traktować jako jednorazowe siaty na zakupy spożywcze. A jednak, Mark Zuckenberg zawsze nosi ten sam, skromny look z szarym t-shirtem i czarną bluzą z kapturem. Powód? Wyeliminowanie problemu doboru stylizacji sprawia, że Mark jest bardziej produktywny. Inna sprawa, że w kreacji Givenchy Couture i z torbą Hermes założyciel Facebooka nie kojarzyłby się już użytkownikom swojego megaportalu z równym gościem. Dobry ruch PR-owy.

Karl Lagerfeld

 

Karlowi, pełniącemu rolę głównej siły kreatywnej w Chanel i Fendi, stuknie w tym roku 60 lat pracy zawodowej. Nie dziwimy się zatem, że niemiecki projektant zdążył już na maksa znudzić się stylizowaniem siebie i wypracować sobie charakterystyczny look. Niemiec na co dzień nosi czarny garnitur, białą koszulę, krawat, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne i włosy związane w kucyk. Jego uniform stał się tak rozpoznawalny, że Lagerfeld jest jedną z najprostszych inspiracji halloweenowych. Ciekawostka: jego aktualna stylówa na życie wykrystalizowała się, gdy Karl pokochał modę tworzoną przez Hediego Slimane’a dla Dior Homme i postanowił schudnąć mnóstwo kilogramów, by mieścić się w wybiegowe ubrania z francuską metką.

Grace Coddington

Kolejny, po Karlu Lagerfeldzie, przykład osoby od lat związanej z modą, dla której obmyślanie swojej stylówki stało się problemem do wyeliminowania. Charyzmatyczna i wspaniała Grace stoi za najbardziej spektakularnymi sesjami w amerykańskim „Vogue’u”, a sama na co dzień nosi totalnie proste looki z czernią i butami na płaskiej podeszwie w rolach głównych. Wskazówka dla nas wszystkich: minimalistyczna stylizacja a’la Grace Coddington przyciąga uwagę do twarzy i fryzury, więc jeśli macie się czym pochwalić w tym temacie, basikowy uniform będzie strzałem w dziesiątkę.

Steve Jobs

 

Świętej pamięci Jobs był tak tak skupiony na pracy, że przez wiele lat miał problem z zakupem jakichkolwiek mebli do swojego domu, nie wspominając o rozkminianiu codziennych stylówek. Rozwiązanie? Nerd wszech czasów postawił na prosty uniform z czarnym golfem Issey Miyake, dżinsami Levi’s 501 i sneakerami New Balance. Nie musimy dodawać, że wizjoner Apple po śmierci stał się ikoną normcore’u. Ciekawostka? Na planie filmu „Jobs” z Ashtonem Kutcherem styliści musieli wyposażyć się w 60 par takich samych Levi’sów.

Michael Kors

 

Kilka dekad w branży wystarczyło, by amerykański projektant skumał, w czym sam wygląda najlepiej. Efekt? Michael Kors najczęściej nosi prosty zestaw z czarnym t-shirtem, czarną marynarką i mokasynami. Do ekstrawagancji należą golfy („podkreślają mocno zarysowaną szczękę lub pomagają udawać, że się ją ma”) i białe dżinsy („czerń na górze i biel na dole, w przeciwieństwie do odwrotnego zestawienia, sprawia, że wygląda się sexy i niebezpiecznie”). Inspirując się niebezpiecznym uniformem Michaela Korsa, pamiętajcie że jego nieodłącznym elementem jest opalenizna z tubki („samoopalacz zapewnia zdrowy wygląd”).

ZobaczSchowaj komentarze

Magda Butrym wyróżniona przez amerykańskiego „Vogue’a”

Amerykański „Vogue” kontynuuje wyrażanie swojej fascynacji i zainteresowania modą z Europy Wschodniej publikując zestawienia najgorętszych projektantów i marek, które szturmem podbijają międzynarodowy rynek. W najnowszym, obok szeregu nazwisk z Ukrainy, Rosji, a nawet Kazachstanu, znalazło się też miejsce dla polskiej „dumy narodowej”, czyli Magdy Butrym.

Magda Butrym, to obok MISBHV, chyba obecnie jedna z najlepszych reklam polskiej mody za granicą. I pomimo że reprezentuje przecież zupełnie inną estetykę, niż krakowska marka, łączy ich sporo: uwielbienie blogerów i fashionistów, popularność wśród największych gwiazd (w tym szczególnie przedstawicieli klanu Kardashian-West) i niezmiennie rosnąca liczba prestiżowych publikacji, dzięki którym zdobywają coraz większe uznanie na światowej scenie mody. W zeszłym sezonie to MISBHV znalazło się w zestawieniu amerykańskiego „Vogue’a” podsumowującym najciekawsze nowe marki na nowojorskim tygodniu mody. W tym, internetowa wersja „biblii mody” postanowiła wyróżnić Butrym, jako jedną z 10 wschodnioeuropejskich projektantów, których warto obserwować w 2017 roku.

Dziennikarze Vogue.com wzięli pod lupę marki z Europy Wschodniej (w tym m.in. Ukrainy i Rosji), ale też z pogranicza Starego Kontynentu i Azji – w zestawieniu znaleźli się bowiem także kazachscy projektanci, o których już niedługo może być jeszcze głośniej niż dotychczas. Magda Butrym, której paryski showroom cieszył się w tym sezonie ogromnym zainteresowaniem, została wyróżniona nie tylko za oczywisty potencjał, ale przede wszystkim za kolekcję na jesień-zimę 2017, w której pobrzmiewa polski duch lat 80. Nie sposób się nie zgodzić – na zdjęciach z sesji wizerunkowej, którą stylizowała jedna z naszych ulubionych instagramowiczek, Alex Carl, widzimy zielone sukienki zestawione z białymi botkami na szpilce, transparentne sukienki w duże grochy i fenomenalne, długie sztuczne futra.

Duma!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.