4F prezentuje kolejną odsłonę kolekcji olimpijskiej

Od kolejnych Igrzysk Olimpijskich dzieli nas zaledwie kilka miesiące. Kolejne święto zimowych sportów odbędzie się w 2018 roku w południowokoreańskiej miejscowości PyeonchChang. W oczekiwaniu na zwycięstwa naszych sportowców, możemy zobaczyć nową kolekcję olimpijską polskiej marki 4F. Jeśli chcecie zobaczyć w czym będą ćwiczyć i rywalizować nasi olimpijczycy, zdjęcia znajdziecie w galerii!

4F prezentuje kolejną odsłonę kolekcji olimpijskiej

Tym razem, kolekcja inspiruje się geometrycznymi kształtami, które zobaczymy na nadrukowanych napisach oraz w zestawieniach kolorystycznych. Ubrania niezmiennie dopasowują się do potrzeb sportowców, dzięki łączeniu mody oraz technologii. Ta mieszanka od lat jest wizytówką marki 4F, która od 2008 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Andrzej Kraśnicki o łączeniu biznesu ze sportem mówi tak:  „Dynamika biznesu, podążanie za innowacjami, to działania, z których sport może czerpać. Polska marka ubiera naszą reprezentację i jesteśmy z tego bardzo dumni. Elastyczność, dostosowanie się firmy OTCF do potrzeb sportowców to postawa, którą doceniamy i dlatego nasza współpraca trwa już prawie dziesięć lat.”

Olimpijska kolekcja dla Polski nie jest jedyną, za którą będzie odpowiedzialne 4F. Podczas zimowych igrzysk, polska marka zaprojektuje również stroje dla reprezentacji serbskiej, chorwackiej, łotewskiej oraz greckiej. Gratulujemy kolejnego sukcesu!

ZobaczSchowaj komentarze

Tommy Hilfiger współpracuje z Formułą 1!

Są wśród nas fani szybkich aut jak i dobrej mody? Jeśli tak na pewno zachwyci was wiadomość po powrocie Tommy’ego Hilfigera w szeregi Formuły pierwszej! Po siedemnastu latach przerwy marka wraca do fuzji ze sportem motoryzacyjnym. Amerykańska marka została Oficjalnym Partnerem Odzieżowym teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

 

„Od momentu, kiedy po raz pierwszy miałem przyjemność uczestniczyć w wyścigach Formuły 1, absolutnie zafascynował mnie świat sportów motorowych. Dzisiejszy powrót w to samo miejsce, tym razem w towarzystwie Mistrza Świata Mercedes-AMG Petronas Motorsport i jego najlepszego teamu, jest nadzwyczajnym sposobem łączenia mody z Formułą 1. Rozpoznaję tu pasję, ducha i zaangażowanie teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, szczególnie widoczne podczas każdego wyścigu. I to wszystko sprawia, że jestem niezwykle podekscytowany możliwością nawiązania partnerstwa z zespołem w nadchodzącym sezonie” – mówi sam projektant.

Na czym dokładnie polega ta współpraca? Zespół Tommy’ego będzie dostarczać podróżnych oraz drużynowych zestawów odzieży, jak również oficjalnej i wypoczynkowej dla ponad 1500 osób, które tworzą zespół Mercedesa. Logo marki pojawi się zarówno na bolidach jak i na stanowiskach obsługi. Współpraca jest tym bardziej prestiżowa, gdyż od czterech lat zawodnicy Mercedesa nie schodzą z podium wyścigów!

Fotografie wykonane przez Mikaela Janssona tworzą spójną kampanię męskiej kolekcji Tommy Hilfiger w połączeniu z Formułą 1. Od teraz obie marki dążą do sukces jako jeden silny zespół!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności