36 lat trzymał kawałek tortu ze ślubu księżnej Diany. Po co?

Niektórzy zbierają znaczki, inni przytulają drzewa, a on kolekcjonuje ślubne torty brytyjskiej rodziny królewskiej. Jedzenie ich z pewnością nie byłoby dobrym wyborem, ale przecież nie o smakowanie ich tu chodzi!

John Hoatson, mimo że jest Amerykaninem pochodzącym z Florydy, w 1981 roku podobnie jak 750 milionów osób na całym świecie dał się porwać magii księżnej Diany i z wypiekami na policzkach oglądał jej ślub z księciem Karolem. Miał wtedy osiem lat, lecz ta dziecięca ciekawość i ekscytacja pozostały w nim do dzisiaj.

Obecnie 44-letni Hoatson ma kolekcję przedmiotów dotyczących rodziny królewskiej, która składa się z 13 tysięcy sztuk i jest wyceniana na pół miliona dolarów. „Tampa Bay Times” dotarł do mężczyzny, który udostępnił fotografom gazety swój największy, a zarazem najdziwniejszy skarb – kawałek weselnego tortu, który ma już 36 lat.

Z pewnością smak ciasta już dawno uleciał, lecz pozostała w nim magia, która wciąż napędza kolekcjonera do dalszych poszukiwań wspomnień oraz fragmentów z życia Diany Spencer. Kawałek tortu nie wygląda zbyt estetycznie, lecz chyba nie o to tu chodzi, a o ducha księżnej, której skomplikowane życie wciąż inspiruje i ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

McDonald prezentuje luksusowe opakowania na… burgery

McDonald i luksus to dwa słowa, które nie idą w parze. Jednak brytyjska odnoga tego najbardziej znanego fast foodu na świecie postanowiła trochę zmienić wizerunek marki i zaprosiła do współpracy jednego ze swoich najzdolniejszych projektantów – Juliena Macdonalda. Nie wiemy czy to jego nazwisko czy talent miały tutaj znaczenie, ale z pewnością jest to jedna z najbardziej niespodziewanych akcji, o jakich słyszeliśmy od dawna.

Julien Macdonald to nazwisko wciąż stosunkowo nieznane w porównaniu z innymi projektantami z wysp, jednak jego portfolio jest niezwykle bogate. Zaraz po studiach na prestiżowej uczelni Royal College of Art otrzymał pracę w Chanel u boku Karla Lagerfelda, jednocześnie projektując dzianiny dla domu mody Alexander McQueen. Potem jego kariera nabrała tempa, a nazwisko trafiło na pierwsze strony gazet dzięki Givenchy, gdzie przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego. Jednak w 2004 roku porzucił Paryż i skupił się na własnej marce. Dzisiaj jego bogato zdobione suknie są wśród faworytów gwiazd na czerwonym dywanie. Odważną kreację autorstwa Macdonalda w ostatnim czasie miała na sobie chociażby Bella Hadid, która często wybiera projekty Brytyjczyka.

Teraz słabość do jego estetyki przyznała również sieć McDonald. Julien zaprojektował bowiem serię opakowań na burgery w ramach nowej polityki fast foodów, która chce połączyć zwykłe życie oraz luksus. To nie pierwszy raz kiedy złote arkady mieszają się ze światem mody. Kolekcję inspirowaną McDonaldem zaprezentował chociażby Jeremy Scott dla Moschino, jednak tym razem efekty współpracy nie pojawią się na wybiegu, ale wewnątrz lokali sieciówki. Czerwone, tekturowe opakowania, które wszyscy tak dobrze znamy, zamienią się w czarno-złote cudeńka ozdobione uwielbianymi przez Juliena kryształkami. Pudełka dostępne w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii, będą również do kupienia przez klientów.  A to jedno ozdobione prawdziwymi kryształkami zostanie wystawione na specjalną aukcję, z której dochód będzie przekazany na organizacje wspierane przez fundację Ronalda McDonalda.

Przyznajemy, że pomysł zrobienia z McDonalda „luksusowego” fast foodu wydaje się co najmniej nietrafiony, ale kto wie? Może to początek światowego trendu i w Polsce również doczekamy się ekskluzywnych opakowań na burgery za 4 złote.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.