Reebok Classic x Montana Cans w ultrakolorowej współpracy!

Graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans produkująca farby do graffiti i street artu, w tym sezonie, to klasyka w zupełnie nowej odsłonie. Czym marka zaskoczyła tym razem? Kultowemu modelowi Club C postanowiła dodać koloru i to nie jednego, ale skorzystała z całej palety barw. Jakich? Sprawdźcie!

W tym sezonie Reebok Classic stawia na kolor i to w 100%. W związku z tym nawiązał współpracę z marką Montana Cans, która zaowocowała ożywieniem klasycznego modelu Club C. Kolor ma nie tylko walor estetyczny, ale  nabrał również dodatkowego znaczenia –  poprzez kolor bowiem można wyrazić swój indywidualny styl.

Marka już po raz kolejny postanowiła wspierać indywidualizm i motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. W kampania Reebok Classic x Montana Cans marka pokazuje, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala pokazać światu prawdziwe „ja”, podkreślić charakter i temperament naszej osoby.

Aby wzmocnić ten przekaz marka do współpracy zaprosiła inspirujące osobowości. Bohaterami graficznej kolaboracji są ambasadorzy Reebok Classic: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Ten Typ Mes, Holak i Otsochodzi. Każdy z nich to odrębna historia, indywidualność, a co za tym idzie… inny kolor!

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.