Christian Louboutin rusza z linią kosmetyków!

Christiana Louboutin wszyscy znamy jako fenomenalnego projektanta obuwia. Jego czerwona podeszwa stała się symbolem luksusu, a buty noszą wszyscy – od fashionistek po gwiazdy wielkiego formatu. Projektant od jakiegoś czasu poszerza swoją działalność o dział beauty, jednak dotychczas to były pojedyncze produkty. Teraz ogłosił, że rusza z pełną marką kosemtyków Christian Louboutin Beauté.

To co do tej pory zaprezentował Louboutin w dziedzinie kosmetyków było luksusem przez duże L. Od opakowań po ceny, wszystko było skierowane do osób, którym zielonych papierków w portfelu nie brakuje. Louboutin do tej pory skupiał się na produktach do ust, a teraz przyszła pora na oczy. W kolekcji pojawią się jedynie cztery produkty – eyeliner, żel do brwi, kredka do oczu oraz tusz do rzęs. Ku naszemu zdziwieniu, nie pojawią się żadne cienie do powiek, ale jak powiedziała Catherine Roggero dla serwisu „WWD”, dyrektorka Christian Louboutin Beauté, póki co taki kierunek był zbyt oczywisty, chociaż nie wyklucza ich w przyszłości.

Produkty będą w sprzedaży już 23. marca, ale jak przystało na tak ekskluzywną markę, pojawią się tylko w 40 punktach na świecie. A ceny? Louboutin znowu uderzył w bardzo wysoką półkę. Od 70 dolarów za sztukę. Skusicie się?

ZobaczSchowaj komentarze

Najlepsze tusze z supermarketu

Chociaż kochamy dobre i drogie kosmetyki, musimy przyznać, że cenie z jakością nie zawsze jest po drodze. Często trafiamy na coś słabego w obłędnie wysokiej cenie, lub przeciwnie – świetny produkt, którego koszt nie przyprawia o zawrót głowy. Czasem zastanawiamy się jaki ma sens kupowanie drogich produktów, skoro jest tyle dobrych, a czasami nawet lepszych i tańszych zamienników. Cóż, z kosmetykami (również z tymi w wariacko wysokich cenach) jest tak jak z kolejną parą pięknych i drogich szpilek – po prostu czasem nie można koło nich przejść spokojnie. Co robić jednak jeśli miesięczny budżet nie pozwala na szaleństwo w perfumerii? Wówczas, można poszaleć z równie dobrym skutkiem w supermarkecie. Specjalnie dla was mała ściąga, który tusz z supermarketu spisze się równie dobrze (lub lepiej), co jego droższy odpowiednik z perfumerii.

Najlepsze tusze z supermarketu
Eveline Volume Celebrity
Tusz, który budzi gorące emocje w internecie. Niektóre z was go kochają, inne prawie nienawidzą. My należymy do fanclubu tej maskary. Znamy go wiele lat i testowałyśmy nie tylko na swoich rzęsach - malowałyśmy nim koleżanki z redakcji i wiemy, że: świetnie wydłuża i podkręca nawet oporne rzęsy, a jeśli jest świeży (sprawdzajcie termin przydatności na opakowaniu!) nie będzie się kruszył, nawet po wielu godzinach. Cena : ok 15 zł
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.