Urodowa jesień: 10 rzeczy, których nie wiecie o… marce Dr Irena Eris

Jedna z najstarszych, najlepszych i najbardziej popularnych marek urodowych z polską metką. Właściwie nie trzeba jej przedstawiać bo świadomość, że istnieje, a jej produkty są świetne ma chyba każda Polka. Jest jednak kilka faktów dotyczących marki Dr Ireny Eris, o których na pewno nie słyszeliście.

Czy wiecie, że marka dr Irena Eris…

1. Jest jedną z niewielu firm kosmetycznych w Europie, która posiada własne Centrum Naukowo – Badawcze. Dzięki współpracy z placówkami naukowymi w Polsce i na świecie, kosmetyki dr Ireny Eris produkowane są w oparciu o nowoczesne technologie i receptury, a firma wykorzystuje do ich tworzenia innowacyjne, trudno dostępne składniki.

2. Obok Louis Vuitton, Chanel, Diora i Hotelu Ritz jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia najbardziej luksusowych marek na świecie o nazwie Comité Colbert, będąc jednocześnie jedyną niefrancuską marką kosmetyczną w tym zacnym gronie (i jedyną marka polską).

3. To również trzy luksusowe hotele SPA. Położone w malowniczych zakątkach Polski obiekty, są doskonale wyposażone i idealne na letnie i zimowe wypady. Osobiście znamy i uwielbiamy hotel SPA na Wzgórzach Dylewskich. Hotele w Krynicy-Zdrój  i Polanicy-Zdrój zostały wybudowane w górach, co sprawia, że są idealne na zimowe wypady na narty. We wszystkich można znaleźć Centrum SPA z basenami, kompleksem saun i jacuzzi, oraz doskonałe restauracje, w których pracują genialni szefowie kuchni.

 

 

4. Za swoje hotele w tym roku otrzymała nagrody HOTEL BRAND AWARDS 2016 i to aż w trzech kategoriach: PREMIUM, HOLIDAY RESORT oraz SPA. To oznacza, że obiekty są jednymi z najlepszych w Polsce.

5. Co roku organizuje w Hotelu SPA Dr Wzgórza Dylewskie, międzynarodowy turniej golfowy Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup. Wyjątkowo cenione przez golfistki rozgrywki, to największy turniej golfa w tej części Europy.

 

6. Marka w sieci swoich Kosmetycznych Instytutów może otoczyć cię wyjątkowo skuteczną opieką oferując wachlarz spersonalizowanych zabiegów na twarz i ciało oraz profesjonalnych kosmetyków.

7.Kosmetycznych Instytutach dr Ireny Eris, oferowana jest szeroka gama profesjonalnych zabiegów z zakresu kosmetologii z wykorzystaniem najnowszej aparatury. Połączenie innowacyjnej linii profesjonalnych preparatów Dr Irena Eris PROSYSTEM PROFESSIONAL z nowoczesną technologią Dr Irena Eris REVICORE Hi-Tech System umożliwia wykonywanie wysoce precyzyjnych i zaawansowanych zabiegów. Ich synergia działania zapewnia spektakularne efekty pielęgnacyjne.

 

 

 

8. Wydaje luksusowy kwartalnik, w którym można znaleźć ciekawe wywiady, informacje ze świata mody i oczywiście urody. Sense of Beauty można przeczytać w Hotelach SPA marki, w sieci Kosmetycznych Instytutów, w atelier wybranych polskich projektantów i na lotnisku… w Warszawie, a dokładnie w porcie lotniczym im F. Chopina, w salonie VIP i executive launge’ach.

 

 

9. W 2016 r. kosmetyki Dr Irena Eris podbiły serca Dunek i zdobyły nominację do nagrody Danish Beauty Award ‘16  ma również linię kosmetyków do makijażu. Seria ProVoke to pełna, zgodna z najnowszymi trendami, kolorówka. Nam najbardziej podobają  się w niej obłędne, różnokolorowe rozświetlacze i bronzery. Kosmetyki do makijażu z ProVoke kupicie m.in. na stronie Dr Irena Eris i w sklepie online sieci perfumerii Douglas.

 

10. Marka ma również linię kosmetyków do makijażu. Seria ProVoke to pełna, zgodna z najnowszymi trendami, kolorówka. Nam najbardziej podobają  się w niej obłędne, różnokolorowe rozświetlacze i bronzery. Kosmetyki do makijażu z ProVoke kupicie m.in. na stronie Dr Irena Eris i w sklepie online sieci perfumerii Douglas.

Partnerem publikacji jest marka Dr Irena Eris.

  • Kuszące kosmetyki.
    Zwłaszcza seria Provoke !

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja poleca: Krem koloryzujący Ginzing SPF 40 energy marki Orygins

W tym tygodniu mamy propozycję dla tych z was, które korzystają z pomocy fluidów przeważnie tylko zimą, ale nie lubią i nie potrzebują sięgać po kryjące, ciężkie formuły. Paulina Kosim nasza redakcyjna wielbicielka kremów bb, spróbuje przekonać was dlaczego właśnie krem koloryzujący marki Orygins warto wypróbować.

Ten produkt to krem nawilżający i podkład w jednym. Używam go od kilka miesięcy i już zdążył zastąpił mi wszystkie inne bb i podkłady razem wzięte. To dosłownie kosmetyczny czarodziej zamknięty w niewielkiej tubce. Świetnie nawilża i odżywia skórę, a przy tym sprawia, że moja twarz (ja także) rano szybko się „budzi”. To zasługa wspaniale pachnącej kompozycji olejków eterycznych z grejpfruta, cytryny i mięty zielonej.  Dodatkowo wymieszany z kropelką iluminatora w płynie Narsa Copacabana – pięknie rozświetla i w mig optycznie niweluje zmęczenie i tuszuje brak snu, nawet po nieprzespanej nocy. Polecam go zwłaszcza podczas egzaminów. Po nałożeniu zostawia na twarzy bardzo delikatny kolor.

Produkt marzenie dla wszystkich osób, które nie lubią na co dzień używać ciężkich fluidów.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności