10. edycja Hush Warsaw już 10-11 grudnia!

Targi Hush Warsaw w ostatnich latach urosły do rangi jednej z największych imprez modowych w kraju. To unikatowa możliwość zobaczenia efektów pracy polskich projektantów, często przedpremierowo, jak i szansa na spotkanie ze specjalistami z branży. Już niedługo, bo w weekend 10-11 grudnia po raz 10. będziemy mogli  wziąć udział w tym wydarzeniu, które odbędzie się na warszawskim Stadionie Narodowym. Rezerwujcie czas!

Targi Hush Warsaw to jedyna taka okazja, aby z bliska zobaczyć projekty najbardziej znanych polskich marek, a wybór Stadionu Narodowego w Warszawie na grudniowe wydarzenie wcale nie jest przypadkowy. To tam odbyły się pierwsze w historii targi, więc naturalnie to miejsce wybrano na ich jubileuszową 10. edycję. Organizatorki – Anna Pięta i Magda Korcz przygotowały nie lada atrakcje dla wszystkich gości. Przede wszystkim z bliska będziemy mogli zobaczyć projekty na jesienno-zimowy sezon, gdzie wystawi się ponad 100 projektantów. Począwszy od tych, których regularnie prezentują swoje projekty, po zupełne nowości.

10. edycja Hush Warsaw to jednak nie tylko sama moda. Pierwszy raz pojawi się również strefa specjalnie dla fanek wszelkich nowinek kosmetycznych. Hush Beautytrends, bo taką nosi nazwę, będzie miejscem gdzie znajdą się popularne marki jak Kiehl’s czy Urban Decay, oraz naturalne produkty od Naturativ. Będzie się działo!

Poniżej lista wszystkich wystawców, którzy będą obecni na 10. edycji Hush Warsaw:

10 DECOART/ 3.7.6/ ALE./ ANKA KRYSTYNIAK/ ANNA DUDZIŃSKA/ B SIDES/ BASIC STATION/ BELTBAG/ BIKONT/ BIRBANTE ROCCA/ BLESSUS BY MICHAEL HEKMAT/ BUCLE/ BUSY MONDAY/ BYNAMESAKKE/ BYTOMSKI/BYTOMSKA JEWELLERY/ CANDY FRIDAY/ CAT CAT/ COLFAIR/ COLORAT/ CONFASHION/ DELIKATESSEN/ ECID/ EVIDENCE ON MONDAY/ FILIMONIUK/ FRUIT BIJOUX/ GILY ILAN/ GRAY FLAMINGO/ HAMSKY/ HERSE/ HOLLIE/ HUGBAG/ HOUSE OF BERRIES/ JAROSŁAW EWERT/ JOANNA HAWROT/ JOANNA JACHOWICZ/ KARINA KRØLAK/ KAS KRYST/ KASIA WÓJCIK/ KASIUS/ KHATEGAT/ KISS THE FROG/ LA BOBA/ LE NOIR / LOUS WARSAW/ M.CERAN/ MANDEL/ MARA/ MISS LIBERTÉ/ MOIE/ MONIKA DEBOVSKA/ MOXOS/ MUSCAT/ NAKED BRUCE/ NATASHA DZIEWIT/ NOT WET/ ORSKA/ OUTFIT FORMAT/ PANI-KA/ PARIS+HENDZEL HANDCRAFTED GOODS/ PASO A PASO/ POLLY/ PTASZEK/ RILKE/ ROMA YANOTA/ SLAVA VARSOVIA/ SLEEPLESS IN WARSAW/ SANS/ SCSF/ SOTE/ SYNTHETIC 100% NATURAL/ TOTEM/ TSQUARED/ UNDRESS CODE/WEARSO./ UNIKKE DESIGN/ WENSKA LEATHER GOODS/ WIOLA RY./ ZAŁUCKA KUCZERA/ ZURBANO

PRZESTRZENIE SPECJALNE:
BALAGAN/ BENEVENTO/ CARDIO BUNNY/ ELEMENTY/ EMENTE/ ESTBY ES./ FIORE/ FUKKI/ HAPPY SOCKS/ KABAK/ KAROLINA BIK JEWELLERY/ KLARA KOSTRZEWSKA/ KRAGELMAN/ MANIFIQ&CO/ MESSO/ MINOU CASHMERE/ MOLEHILL/ MOYE/ MY MANIFESTO/ POSZETKA/ SO MUCH MORE/ STUDIO B3/ THE ODDER SIDE/ VITO VERGELIS/ YANKO
KIDS: 
BOOSO/ BOSKAS/ CHIC SMART CLOTHES/ ESOES/ MILLE BABY/ MOUSE IN A HOUSE/ NOSWEET/ POUDRE POUR BEBE/ WISŁAKI/ ZOMBIE DASH

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Klimas o kolekcji dla Gino Rossi [WYWIAD]

Jedna z najbardziej znanych polskich projektantek i postać, która od lat 90. kształtuje współczesną, polską modę. Nazywana „pierwszą damą minimalizmu”, Joanna Klimas prowadzenie autorskiej marki postanowiła ostatnio rozszerzyć o limitowaną kolekcję skórzanych toreb powstałych we współpracy z marką Gino Rossi. O tym, jak doszło do spotkania tych dwóch, modowych światów i jak wyglądał proces powstawania kolekcji, zapytaliśmy niedawno samą projektantkę.

Jak doszło do pani współpracy z Gino Rossi?
Spotkały się dwie marki, które do tej pory ze sobą nie pracowały: Gino Rossi i Klimas i po jednej czy może dwóch rozmowach, okazało się, że obie są zainteresowane kreacją wspólnej kolekcji. Propozycję współpracy przyjęłam z wielką radością. Lubię nowe wyzwania i uczenie się nowych rzeczy.

Jak wyglądał proces powstawania kolekcji?
Klasycznie i właściwie zwyczajnie. Sam proces jest tym, co kocham najbardziej. Kocham to słowo: „proces”, „proces powstawania kolekcji”. Oczywiście, najpierw musiałam wykonać tzw. research. Kiedy chcesz zrobić coś nowego, to musisz wiedzieć, co pokazali inni. Trendy po prostu trzeba znać. Warto także uważać, żeby nie zaproponować projektu, który już funkcjonuje na rynku dokładnie tak, jak to sobie wymyśliłaś. Obejrzałam więc wszystkie możliwe torby, po czym o nich zapomniałam i ruszyłam na poszukiwanie materiałów do kolekcji, czyli po prostu skór. Oczywiście ruszyliśmy razem z zespołem Gino Rossi. Na każdym etapie produkcji, decyzje podejmowaliśmy wspólnie.

Nie jestem fanką rysunków jako sposobu przekazywania swoich wyobrażeń o tym, jak mają wyglądać poszczególne modele i cała kolekcja. Oczywiście rysuję, ale cała praca odbywa się w kontakcie z materią, konkretnymi formami, rodzajami skór, ich grubościami. W moim atelier to jest manekin i tkanina. W wypadku toreb zaczęłam od obejrzenia dotychczasowych modeli firmy Gino Rossi. Chciałam widzieć jak do tej pory zespół pracował nad kolekcjami i jakich używał technologii. Zwłaszcza technologia jest dla mnie ważna. Można pewne rzeczy narysować, można nawet pokazać dokładnie zdjęcie konkretnej torby, ale to konstruktor i technolog „opowiedzą” tę torbę tak, jak oni uważają. Temat klejonki, szwów, sposobu wykończenia skóry to są tematy „wagi państwowej” (śmiech). Jako projektantka uczestniczę w każdym procesie poszukiwania odpowiedniej technologii dla oddania idei, jaką miałam w głowie. Krótko mówiąc, niezbędne i oczywiste były wizyty w Elblągu, gdzie znajduje się zarówno wzorcownia jak i produkcja toreb Gino Rossi.

Często określa się panią mianem „królowej polskiego minimalizmu”. Czy echo tej estetyki pobrzmiewa również w tej kolekcji?
Już sama nie wiem, czy lubię jeszcze to określenie. Kiedy odkrywałam minimalizm dla siebie i dla Polek, to były inne czasy, a przede wszystkim ten termin niósł ze sobą zupełnie inne znaczenie. Mam wrażenie, że dzisiaj minimalizm kojarzy się, z szarością, brakiem koloru, niezbyt wyszukaną prostotą, a czasem wręcz prostactwem i banalnością form, słabymi tkaninami. W takim to sensie nie czuję się minimalistką. Mam nadzieję, że moje kolekcje autorskie nie odpowiadają temu opisowi. Używam kolorów, bardzo różnych tkanin, w tym takich jak koronki, a nawet cekiny. To, co jest niezmienne, to dbałość o formę, detal i jakość. Nie wiem, czy to jest minimalizm. To są moje zasady. W ten sposób myślałam również o kolekcji dla Gino. Szukałam wyważonych form, z inspiracją w klasyce. Kiedy udało nam się już do nich dotrzeć, pracowałam nad detalami. Wiedziałam, że torba powinna mieć zdobienia i długo szukałam na nie pomysłu. Miały być wyraźne, ale także subtelne. Znalazłam wspólny mianownik, dla całej kolekcji, którym były wybrzuszenia, tworzące rodzaj ozdoby.

Plus ogromna waga przywiązana do jakości. Niektóre modele były przeszywane wielokrotnie, aż dotarliśmy do tej właściwej formy i jakości. W tym sensie, Klimas wybrzmiewa w tej kolekcji bardzo wyraźnie.

Czy tworząc tę kolekcję miała pani określone wyobrażenie kobiety, która będzie ją nosić? Czy są to bardziej uniwersalne propozycje?
Oczywiście. Doskonale wiem, kim jest klientka Gino Rossi. Mam nadzieję, że ta kolekcja zostanie przez nią doceniona. Z drugiej strony jestem przekonana, że koncepcja zaproponowana przeze mnie jest bardzo uniwersalna. To, że twarzami kolekcji jestem ja i moja córka Natalia, jest tego wyraźnym znakiem. Mam nadzieję, że dzięki moim torebkom do sklepu Gino Rossi zajrzą także klientki, które nieczęsto tu zaglądały.

Jakie plany ma pani w tej chwili w stosunku do swojej autorskiej marki?
To za poważne pytanie, żeby odpowiedzieć na nie kilkoma zdaniami. To duży temat. Jestem właśnie w bardzo interesującym procesie poszukiwań i zmian.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.